A
Anoniem
Guest
ik net me telefonish intake gesprek gehad en ik krijg 44 uur ,, ze zei dat het altijd wat meer kan worden als je thuis bent maar ook minder ??!!
zie wel alles was voor de rest in orde dus maak me maar niet druk ik moet zo of zo 24 uur na de bevalling in het ziekenhuis blijven vanwegen dat suiker dus ,,, en ik heb mazel dat mijn andere kinds al groot zijn en heleboel zelf doen ,, me zus en 2 vriendinnen die ik elke minuut van de dag kan oproepen en me man zal overdag ook thuis zijn en pas rond etens tijd naar de zaak gaan,, ben wel erg benieuw hoe deze kraamtijd word van de ander heb ik helemaal geen leuke kraamtijd gehad,, maar dat vertel ik wel een keer als iedereen is bevallen,,,,,,,,,,,,,,,
verder mag ik vanaf vandaag de suprise doos bij het kruidvat op halen hahahah na jullie verhalen over deze doos ben ik wel erg beniewd wat er nou eigenlijk allemaal niet lees haha niet in zit ,,,,,,,
ik ga hem na school met die meiden wel op halen die willen altijd mee dan dus kunnen die hem open maken ,,
veel liefs cora