Intake kraamzorg gehad, en vanmiddag controle bij de verloskundige

Zo, de intake van de kraamzorg ook weer achter de rug, de dame die langs kwam kende ik nog, ze heeft hier de vorige keer ook de intake gedaan en assisteerde tijdens de bevalling van Elias, maar daarna kwam een ander. Maar het is zo'n lief en prettig mens en ook Max is enthousiast over haar! Ik heb op de formulieren aangegeven dat ik voorkeur aan haar geef in mijn kraamweek, ze kent ons verhaal en heeft dan ook beloofd dan geen vakantie te nemen! We gaan gewoon weer uit van een thuisbevalling, en vertelde me deze keer maar meteen plat te gaan zodra de weeën beginnen omdat ik de vorige keer ook zo snel en makkelijk bevallen ben is de kans groot dat het nu nog sneller gaat. Na even een knuffel hebben gekregen namen we weer vrolijk afscheid!

En vanmiddag weer controle bij de verloskundige... ik hoop erop dat ze de groei nog even willen meten, kijken of alles nog op schema ligt maar het zal vast niet... Niet iedere keer feest natuurlijk!

Liefs!
 
Nu al een intake??bij mij kwamen ze pas toen ik net verlof had!!maar wel erg leuk dat ze zo lief is! Ik had ook een super leuke kraamhulp vorige x! Ging ik nu bellen werkt ze er niet meer snik snik!!
 
Ja, nu al inderdaad! Momenteel stromen de aanmeldingen voor november binnen en nu ben ik gegarandeerd van een kraamhulp, en nog diegene die mijn voorkeur heeft ook!

Maar de vorige keer kwam ze hier ook pas voor de intake toen ik al met verlof was... Misschien krijg ik stiekem een voorkeursbehandeling door alles wat er gebeurt is. Maar kun je die super leuke kraamhulp niet Googelen om te kijken waar ze nu werkt, en of dat dan ook een goed aangeschreven bureau is met een contract met je verzekeringsmaatschappij?

Vandaag weer een mooi kloppend hartje mogen horen bij de verloskundige, bloeddruk mooi, nog niets aangekomen, en nu over 3 weken weer terug voor controle!
 
Ik heb evt wel haar tel nummer maar vind het ook zo wat haar te bellen! Maar er komt vast( hopelijk) een andere leuke kraamhulp!

Fijn dat alles goed was bij de Vk! Ik ben vanochtend geweest! Weer mooi hartje gehoord en verder alles goed! Nog maar 2 wk en dan 20 wk echo!
 
Precies, diegene die bij je komt zal vast ook een leuke meid zijn, en voelt het niet goed, dan vraag je om een ander...

Maar wat fijn dat je weer een mooi hartje hebt mogen horen! Jij 18 weken alweer, wat gaat dat snel he?! Heb je al een idee wat je kleintje is, jongen of meisje?
 
Ja gaat hard hè! Bijna 18 weken! Maar kep nog geen idee wat t word! 6 juni de echo! Spannend!! Wil jij het weten?
 
Ja, absoluut! De vorige keer voelde ik met alle zekerheid met 6,5 week dat het een jongen zou zijn dat was een heerlijk gevoel. Nu geen enkel idee nog, al denkt iedereen om me heen een meisje, maar statistisch gezien zou het een jongetje moeten zijn. Nu ook mijn man begint te twijfelen doen we op onze trouwdag de 31e een geslachtsbepaling... We zijn zó benieuwd!!
 
Spannend hoor! Kep het denk ik bewust een beetje weggestopt ofzo! Vorige x heilig van overtuigt dat het een meisje was, met echo zei ze ja een meisje! Tijdje later ooo nee zie toch een piemeltje! Ik vond het erg gek! Maar het maakte ons natuurlijk echt niks uit en heb toen gelijk blauwe kleertjes gehopt Hihi! Ik wil het niet nog een x dat rare gevoel hebben! Jongen of meisje allebei leuk!!!! En mijn zoon een meisje haha dat is nu zo een gekke gedachten!!
 
Terug
Bovenaan