Zo, de intake van de kraamzorg ook weer achter de rug, de dame die langs kwam kende ik nog, ze heeft hier de vorige keer ook de intake gedaan en assisteerde tijdens de bevalling van Elias, maar daarna kwam een ander. Maar het is zo'n lief en prettig mens en ook Max is enthousiast over haar! Ik heb op de formulieren aangegeven dat ik voorkeur aan haar geef in mijn kraamweek, ze kent ons verhaal en heeft dan ook beloofd dan geen vakantie te nemen! We gaan gewoon weer uit van een thuisbevalling, en vertelde me deze keer maar meteen plat te gaan zodra de weeën beginnen omdat ik de vorige keer ook zo snel en makkelijk bevallen ben is de kans groot dat het nu nog sneller gaat. Na even een knuffel hebben gekregen namen we weer vrolijk afscheid!
En vanmiddag weer controle bij de verloskundige... ik hoop erop dat ze de groei nog even willen meten, kijken of alles nog op schema ligt maar het zal vast niet... Niet iedere keer feest natuurlijk!
Liefs!
En vanmiddag weer controle bij de verloskundige... ik hoop erop dat ze de groei nog even willen meten, kijken of alles nog op schema ligt maar het zal vast niet... Niet iedere keer feest natuurlijk!
Liefs!