intake kraamzorg gehad......

Hey meiden,

Afgelopen woensdag hadden we de intake met de kraamzorg.
We hadden een hele gezellige dame die kwam.
We hebben het aantal uren besproken en onze wensen en "regels en gewoontes" hier in huis.
Echte verdere afspraken moeten we met de kraamverzorgster zelf maken.
Omdat mijn schoonzusje ook komt kramen komt de kraamhulp 's morgens 3 uur.
De rest van de dag is mijn schoonzusje er.
Verder nog wat tips gekregen tav welke flesjes om te kunnen gebruiken omdat we flesvoeding gaan geven. En over de kruiken enz
Kijk er nu al naar uit haha.......

Liefs Louise

Ik had afgelopen vrijdag de intake gehad.. ook wel een gezellig vrouwtje op bezoek....
Ook tips gekregen, ik krijg gewoon 45 uur kraamzorg is standaart geloof ik...

Nu komt het echt dichterbij louise.... zodra dat kraampakket er is en de intake is geweest... duurd het niet lang meer.....

Liefs

Ik heb hem donderdag telefonisch gehad, wij krijgen 53 uur, dit komt ook omdat ik 2 kinds onder de 4 thuis heb rondlopen en omdat ik borstvoeding ga geven (ok ga het weer proberen!!)

Groetjes Anne

Hai! Ook ik heb de intake gehad. Heb de vorige 3 keer bij hetzelfde bureau zorg aangevraagd, kreeg de laatste keer uren vermindering (door drukte) EN 5!!!!! verschillende kraamhulpen,.....ben best flexibel maar dat ging met wel ver. Nu omdat we gaan verhuizen een ander bureau, ze garanderen de uren en 1 verzorgster. Ben benieuwd, t was een leuk mens. En jeetje wat vliegt de tijd...en dan ben ik nog wel eind maart uitgereken. Laat staan als je aan het begin van de maand zit......

Hier garanderen niet dat je geen wisseling krijgt maar ze streven er wel naar en laten het je weten enz.
Gelukkig heb ik mijn schoonzusje maar heb al gezegd dat ik wisseling zeker niet op prijs stel.
We zullen zien, ik ga sowieso niet aan jan en alleman alles prijs geven qua evt hechtingen die laat ik dan wel door de vk controlleren of zelf.
Voldoende ervaring mee door mijn werk.
Maar het gaat idd snel al heb ik nu zo'n vermoeden dat het straks in feb langzaam gaat voor mijn gevoel.

Ik had gister het in take gesprek. Was wel bekend omdat het voor de tweede keer is maar omdat ik een tweeling krijg toch fijn dat ze thuis kwam. Ik krijg 49 uur plus 16 ivm tweeling. Alleen gaan er wel uren af als we in het ziekenhuis moeten blijven ik hoop natuurlijk sowieso dat we snel thuis komen. Ze wist alleen niet of een tweeling samen in een bed mag slapen verder goed positief gesprek.

Terug
Bovenaan