intake kraamzorg gehad

hallo dames,
nou ik heb mijn telefonische intake erop zitten,volgens mij niet veel verandert in de afgelopen 6jaar.maar het voornaamste is het was een leuk en gezellig gesprek,het komt nu allemaal toch wel in een sneltreinvaart dichterbij.hihi,vannacht ook echt rond half4 wakker geworden van de kleine meid,had het gevoel dat ze flink aan het draaien was en helemaal links van mn buik ging liggen trappelen,kon er niet meer van slapen,ondertussen alweer 23weken en 1dag.as maandag mag ik weer naar de verloskundige

Gaat inderdaad snel he! Af en toe moet ik er ook echt even bij stil staan: hoe ver ben ik ook al weer?
Ben benieuwd of hier de intake ook telefonisch zal zijn.
Geniet nog lekker van het getrappel!

Heerlijk he, dat getrappel? Ik geniet er echt van, zelfs midden in in de nacht ;)

Van het weekend vroeg een tante aan me: hoever ben je nu? En ik wist het echt ff niet meer! Bij de eerste wist ik het altijd precies...

Leuk al dat getrappel! Ik wordt er nog niet wakker van, maar als ik wakker wordt omdat ik naar de WC ga, voel ik de uk elke keer. Heerlijk om de kleine zoveel te voelen!

Ja gaat inderdaad hard. Ook bij mij zijn ze al geweest voor de kraamzorg. Had ook een heel leuk intake gesprek. Genieten van het getrappel doen we allemaal wel denk ik. Ik word er ook nog niet wakker van, maar ga de kleine wel steeds meer voelen

Terug
Bovenaan