intake kraamzorg telefonische??

hallo allemaal,

ik heb vorige week een telefoontje gehad van de kraamzorg waar wij ons aangemeld hebben, deze mevr. vroeg hoeveelste zwangerschap dit is en omdat dit dus de 3e is, zei ze dat de intake dan telefonische plaats zou vinden, ze zullen mij dus morgen bellen tegen half 2 en het gesprek zal ong een half uur gaan duren. toen ze mij belkde was ik bezig en was er een beetje beduust van dat ze nu al belde, maar nu achteraf vind ik het toch wel een beetje vreemd zo telefonische en erg onpersoonlijk. nu weet ik idd wel hoe het een beetje werkt allemaal, maar goed toch..........nu mijn vraag hoe denken jullie er over dan?? of zit ik me een beetje aan te stellen?

groetjes susanne

Hallo Suzanne,

Ik ben zwanger van de 1e en 2e dus ik heb niet echt een idee. Maar ik heb wel vaker gehoord dat er bij een "niet 1e kind" telefoninsch het 1 en ander gedaan wordt.
Maar goed.. is meer van horen zeggen dan dat ik het echt weet.

Maar als je het echt neit prettig vindt kun je dat morgen misschien aangeven aan de telefoon. Misschien kunnen ze je er meer over uitleggen of het alsnog anders doen.
Succes!
Groeten Nan

Hoi Susanne,
Bij mij was de tweede intake ook telefonisch en dat zal de derde ook zijn. Ik vond het niet erg; je bent toch als het goed is toch al  op de hoogte van de informatie.  Je krijgt je definitieve aantal uren te horen, wat de kraamverzorgster wel/niet mag doen, en je kan aangeven of je wel/geen stagiaire wil etc. Het  persoonlijke bezoek heeft  voor mij niets extra's toegevoegd.  Maar goed, dat is mijn ervaring en dat wil niet zeggen dat je je aanstelt  hoor! Geen  emotie is mij vreemd hihi. Ik betrap mijzelf momenteel op een korter lontje en kan heel verdrietig worden als mijn kinderen ruzie maken. Het hoort er allemaal bij .
Als je liever een persoonlijke intake wil, is dat vast wel mogelijk.  
Groetjes Sacha  

hallo,

bedankt voor jullie reacties, heb er gisteren nog even met mn vriend over gehad en laat ze vanmiddag gewoon bellen, idd een bezoek heeft niets geen meer waarde, ik moet ook niet te veel over dingen nadenken.................dat werkt op dit moment niet echt

groetjes susanne

hey,

het viel mee ja wasw ook in een minutje of 20 klaar, paar vraagjes en that's it! dus ben blij dat ik er geen drama van heb gemaakt!! en idd er was wel een soort van een äfstand"

groetjes susanne

Terug
Bovenaan