intake kraamzorg?

Hoi meiden,

FF een vraagje. Hebben jullie al bezoek of telefonische intake gehad met de kraamzorg? Ze zouden nog bellen om te checken of alles op orde en duidelijk is. Soms komen ze langs maar bij ons zouden ze bellen (omdat het niet de eerste beeb is)Moet nog tot 17 november en vroeg me af wanneer ze gaan bellen of in andere gevallen, langs gaan komen? Zijn ze bij jullie al geweest?

groetjes hanneke

 
hoi,

Ik heb toevallig afgelopen woensdag de kraamzorg op bezoek gehad. Bij ons is het wel de eerste, dus weet niet of daar verschil in zit. Onze afspraak stond al wel een week of vier.

Groetjes,

Louise
 
Hoi Hanneke,

Wij hebben ongeveer 3,5 week geleden bezoek gehad van de kraamzorg (ben 26 november uitgerekend).
Bij ons wordt het de eerste, dus misschien dat ze dan sowieso langskomen.
Ik zou er even achteraan bellen als ik jou was!

Succes meis.
Liefs, Marieke
 
Hoi,

Ik ben 1 december uitgerekend en lees hier af en toe mee. Ik heb afgelopen dinsdag bezoek gehad van de Kraamzorg. Dit wordt ons tweede kindje.

Groetjes Danielle
 
Bij mij wilden ze de tel. Intake in week 37 doen, ik heb toen zelf gebeld dat ik t eerder wilde, omdat mijn zoon in week 37 al geboren werd, dus liever wat eerder... Nu hebben ze 2 wkn geleden vlgs mij gebeld, dus in week 35. Ben nu ruim 37 wkn.
 
He meid, hier ook twee/drie weken geleden intake gehad (3/11 uitgerekend). Afspraak stond ook al even dus ik zou er misschien even zelf achteraan bellen. Heb ik uiteindelijk ook moeten doen, omdat ze telkens belden als ik aan het werk was en dus hun oproep niet kon beantwoorden.

Succes!
 
Bij mij zijn ze eind september geweest. Ik ben ook 17 november uitgerekend. Het is wel mijn tweede baby en bij mijn eerste hebben ze helemaal nooit gebeld of zijn ze langsgekomen.
Ik denk dat het ook verschilt per kraamzorgorganisatie. Misschien doe je er goed aan om de organisatie te bellen. Ik heb nu ook een andere organisatie dan bij mijn eerste. Dit omdat de eerste mij slecht is bevallen. Halverwege wisseling gehad van kraamzorg en nu ik er al eentje heb lopen is het wel makkelijk dat ik steeds dezelfde heb. En deze kraamzorg die ik nu heb mag ook alles doen. Boodschappen, kinderen naar school brengen enz. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan