Intake kraamzorg

Haai,

Kom net uit mijn werk staat de kraamvolgel (kraamzorg) op mijn antwoordapp, voor een intake. Of ik ze terug wil bellen voor een intake. Ben net 24 weken, is dit niet een beetje vroeg? Heb nog niets voor de dag gehaald, alles staat nog op zolder.

Vreemd zo vroeg, maar ok. Zijn jullie ook benaderd??

Groetjes

Hoi,

Ook ik heb kraamzorg via de kraamvogel en ik heb 3 weken geleden al de intake gehad. (ben nu 25 weken) Volgens mij is dit een normale termijn voor een in take. Evt krijg je in de weken vlak voor de bevalling een gesprek met je kraamhulp. Had dat bij mn dochter wel, deze keer zie ik wel wie er aan mn bedje verschijnt haha.

Liefs ciomama

Ik heb er nog niks van gehoord,, hier komen ze met 7 maanden. Maar dat je niks hebt klaar staan is niet zo.n probleem hoor dat controleren ze niet meer zo. Bij mijn eerste lag ik in het ziekenhuis en kwamen ze daar de intake doen en konden ze ook niks controleren. Als jij gewoon zegt dat je t nog vroeg vind maar alles wel hebt dan is t toch goed. Zou me er niet zo druk om maken.'

xx

is dat iets van die kraamvogel?
hier gewoon kraamzorg en die komen rond de 7e maand pas, half uurtje kletsen en dat is het.

wij hebben vooral eisen als: niet allergisch voor katten, we hebben er nl 4!
en de vorige keer ook rondvliegende vogels, dat moest ze ook kunnen hebben hihihi maar die zitten dit keer in de voliere buiten.

volg gewoon je gevoel, ben jij er nog niet mee bezig dan later afspreken

Terug
Bovenaan