intake kraamzorg

gisteravond belden ze eindelijk voor intake.tijd aan de lijn gezeten. heeft nu al besloten dat ik 10 uur extra krijg! dus heb nu al 59 uur ivm met bekkenklachten .en dan zou evt de verloskundige in die kraamtijd nog meer aan kunnen vragen.. super vind het echt wel fijn!
hebben jullie trouwens een geboorteplan? ik kreeg gister van de verloskundige een papier waar ik dat allemaal n.a.v vragen op papier kon zetten. ideaal! was nieuw zij ze. nou moet zeggen is nog nooit geweest idd.. dus ga me maar is er in verdiepen..

Ik ga volgende week mijn plan nog eens doornemen, heb er bij de VK nog niets overgehoord maar had op mijn cursus van het plan gehoord. Hopelijk wordt er dinsdag eea bij de VK besproken

Fijn dat je die extra uren krijgt! Zelf heb ik niet echt een plan. Ja de kleine eruit persen hihihi! Ik probeer het thuis, wil het niet dan ga ik al op tijd naar het zkh en wil ik en ruggeprik. Verder zie ik wel hoe het komt. Wel heb ik duidelijk aangegeven dat ik rust en niet teveel mensen om me heen wil.

Liefs ciomama

Heb woensdag ook intake gehad. Dame kwam bij ons thuis om van alles te bespreken en de slaapkamer en babykamer te bekijken. Was allemaal prima, zei ze. Ik krijg 51 uur kraamzorg, maar afhankelijk van hoe het allemaal loopt straks, kon het ook anders worden. Moet wel nog allemaal spulletjes aanschaffen haha... nah ja, zolang het maar klaar is over 1,5 week.

Geboorteplan, ja daar had ik op internet al over gelezen. De vk zei wel dat veel vrouwen dat gebruiken tegenwoordig. Ik zou het erover hebben bij de vk, maar er bleek toch te weinig tijd en nu is het verschoven naar volgende week. Ze vroeg wel of ik het plan alvast kon mailen, zodat het bij m'n dossier zit en dan bespreken we dat de volgende keer. Vind het wel lastig, geen idee of ik op het moment van bevallen nog steeds hetzelfde denk over bepaalde dingen! Maar goed, dat zal ik dan ook wel tegen de vk zeggen.

Terug
Bovenaan