intake kraamzorg

gisteren heb ik de intake van de kraamzorg gehad over de telefoon ze hoefde van mij niet meer langs te komen heb er al 2 hebben wat dingen besproken en wat ik belangrijk zou vinden heb alleen gezegd dat ik wil dat de andere 2 kinderen er bij betrokken worden zodat hun der eigen niet buitengesloten zouden voelen en dat snapte ze helemaal ik krijg 49 uur mochten er problemen zijn kan ik altijd nog meer krijgen dus dat is wel fijn om te weten hebben jullie de intake ook al gehad of nog niet

Hey ik heb donsdag de intake gehad. Voor ons is t de eerste en kwam ze dus even langs. Heel fijn gevoel over. Ik krijg 15uur extra van mijn verzekering dus dat is ook fijn... Ik beval in t ziekenhuis en per nacht gaan er dan 6uur kraamhulp af... Logisch, je krijgt dan ook zorg..

Ik begin er steeds meer naar uit te kijken!

heee, ik heb begin januari al de intake gehad... Ze zijn toen thuis geweest omdat het de eerste is. Ik beval thuis en krijg ook 49 uur wanneer alles goed verloopt.

Hoi allemaal,

Ik heb hem toevallig ook afgelopen dinsdag gehad en net als kimkim krijg ik 15 uur extra. Wat ik wel een beetje onzinnig vond is dat ze geen genoegen nemen met de koozi elektrische kruik. Er moet perse een waterkruik in huis zijn terwijl we al naar mei toe gaan en andere kraambureaus er prima mee willen werken. Het lijkt mij juist alleen maar veiliger dat je kruik niet kan lekken en niet zo warm kan zijn dat je jezelf kan verbranden. Maar goed, ik zie nog wel of ik er een haal, als het echt zo nodig moet kan het dan altijd nog.......

Ik heb mijn intake ook al in januari gehad en ook telefonisch, omdat het bij ons de derde is. Ben wel blij dat ze niet terplekke zijn kom en kijken, huis ligt nog helemaal overhoop, haha. Kruiken heb ik nog niet, die moet ik nog even zien te scoren.... Begonnen ze ook niet over hoor. Ik krijg 49 uur en waarchijnlijk nog extra ivm bekkeninstabiliteit, maar dat mag de VK herindiceren.

Heb woensdag de intake gehad.
Ik krijg ook 49 uur, maar ik moet in het ziekenhuis bevallen en 48 uur blijven. Die 2 dagen ben ik dan ook kwijt, wat ik ook wel logisch vind.
Bij mij zeiden ze ook dat ik 2 kruiken moet hebben. Maar ik heb er maar 1. Ik vind het wel goed zo. De eerste 2 dagen liggen we in het ziekenhuis en ik kan ook niet bedenken waar ze dan een 2e kruik voor nodig hebben.
Mocht het echt toch nodig zijn, haalt mijn man er wel snel eentje bij.

Terug
Bovenaan