intake kraamzorg

Jeetje, het gaat me nu wel heel erg hard.
Vandaag gebeld door kraamzorg en een afspraak gemaakt voor en huisbezoek voor over 2 weken.

Nu nog even wat plintjes plakken en een een plankje ophangen en dan is de babykamer helemaal af.

Voor mij is het nu echt aftellen!

Ja gaat snel he, bij mij komen ze dinsdag a.s..nou ja ben er klaar voor, alleen mijn bed gaat niet op klossen, das jammer voor hun, maar dan kom ik echt mijn bed niet meer in en uit met mijn bekkeninstabiliteit...bed verschonen doet mijn man wel, ons bed is al hoog (boxspring), dus als kraamzorg het niet doet jammer dan..

Ben wel benieuwd hoe dat gesprek gaat, ik heb namelijk geen idee hoe het met de urenindeling gaat..

Ik ben nog niet gebeld, maar dat kan elk moment gebeuren. Bij ons gaat het bed niet op klossen maar op bierkratjes, op advies van de verloskundige.

De kinderkamer is hier ook op 1 plank na af. Het gaat nu echt heel erg snel. Nog 8,5 werkdagen en dan begint mijn verlof. En als de kleine zich een beetje aan de uitgerekende datum houdt, dan is het nog 6 en een halve week....

Vreemd om ook de mamaclubs steeds verder te zien stijgen.. Ik weet nog heel goed dat ik in de onderste categorie stond en nu al bijna bovenaan!!

De tijd vliegt!!!!!

Wij krijgen 31 mei "inspectie". Nog 4 dagen werken en dan kan ik ook gaan genieten van verlof. Ben er echt aan toe! Dinsdag zijn de spullen voor het kamertje bezorgd. Wij moeten dus nog starten met inrichten, maar dat komt wel goed. Als de kleine zich aan de datum houdt dan duurt het nog een kleine 8 weken. Spannend!!!

Bijzonder dat jullie allemaal zo laat pas bezoek krijgen van de kraamzorg. Het zal wel verschillen per organisatie. Bij ons zijn ze met 24weken geweest.
Geloof dat ze 4wk voor de uitgerekende datum nog ene keer telefonisch contact opnemen.
Ik moet nog 5 wk werken, dit weekend 29wk zwanger dus duurt voor mij nog even ;). Babykamer zo goed als af, nog plankje ophangen en dan kunnen we gaan inruimen. Staat nu lekker uit te wazemen, wat een lucht!

Bij ons zijn ze vorige week geweest en over 2 wk wordt het kamertje bezorgd. Het gaat meer over wat je van hun verwacht en zij vertelle een beetje wat ze doen enzo. Nog 4 weken werken tot me verlof. Tijd gaat zooo snel!

Terug
Bovenaan