Intake UMC

Hoi meiden,
Nou we hebben het gedaan hoor! Voor wat betreft eventuele IVF gaan we over naar het UMC in Utrecht. Het was geen probleem dat we nu al met IUI gaan beginnen in het streekziekenhuis in Utrecht en dan nu al op de wachtlijst voor IVF willen bij het UMC. 8 september hebben we een afspraak voor een intake. Het vertraagd allemaal wel een klein beetje want we staan op op de lijst bij het andere ziekenhuis en bij het UMC beginnen we weer opnieuw maar dat nemen we maar op de koop toe.

Wat betreft mijn man zit er eindelijk schot in de zaak. (voor degenen die het interesseert). Woensdag heeft hij de MRI in Amsterdam en 14 september wordt hij geopereerd in de kliniek in Roosendaal. Het herstel duurt 5 tot 10 weken maar hij zal al vrij snel meer kunnen dan nu dus dan kunnen we voor de IUI gaan!!!!!!

We gaan dus eindelijk in de goede richting!!!!

Liefs Inge

Hoi Inge,
Geweldig nieuws heb je meid!! Ban je man natuurlijk en dat jullie eruit zijn m.b.t. de ivf wachtlijst. Eindelijk weer wat positieve verhalen vanuit jullie huisje Geweldig!!!!!!!

Ik hoop voor je dat het snel 8 september is, dan weet je weer wat meer. Ik ben er dan niet, dus kan niet lezen hoe het je vergaan is. Maar ik blijf duimen draaien vanuit mijn strandstoeltje hoor. Natuurlijk hoop ik voor je dat de ivf behandeling noet nodig is en dat jullie klaar zijn na de eerst iui behandeling , maar voor het geval dat niet is, heb je altijd nog de ivf stok achter de deur. Ik hoop dat het positieve lekker blijft hangen meid.

Ik lees het weer.
Veel lfs Ang..

Hoi inge,

Ik wilde even kwijt dat ik ook de IUI's in een ander ziekenhuis heb gedaan nl Nieuwegein en de IVF in het UMC..het is een goed ziekenhuis en ben nu 6 weken zwanger van mijn 3e IVF poging!

Liefs tamara

Hoi meiden,

Luna, leuk dat je hier af en toe ook nog langssurft!!! Hoe is ie? Ik lees je mail wel weer!

Ang, jaaaaa eindelijk positieve berichten! Ik ben er echt blij mee!! Nu nog even doorzetten en dan maar hopen dat het allemaal meevalt.
Ik hou je op de hoogte over de 8e! Draai die duimen maar goed hoor onder het zonnetje! waar ga je heen??

Ontzettend bedankt voor je bericht Tamara! Wat goed dat jij zwanger bent!!!Ik wil er graag meer over weten! Ik zal even een berichtje voor je plaatsen!!!

Liefs Inge

Hoi Claudy!

Leuk om van je te horen! Hoe is het met je?
Ik ben minder moe maar nog niet echt veel bijgekomen. Ik probeer nu even door te trekken tot eind oktober. We proberen dan namelijk op vakantie te gaan. Heeeeeeeeeeeeerlijk!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan