Hallo meiden.
Vanmorgen mijn intake gehad. Was super, al iets meer vertouwen in de echo voor morgen.
Hartje horen was het nog te vroeg voor.
Maar heerlijk om bij de vk te zitten zonder het over een mk te hebben.
De vk ook super aardig en ze gaf me het gevoel gehoord te worden anders dan de echopraktijk vorige week waar ik een topic over had aangemaakt.
Ze had zelf de ook een mk gehad de 1ste keer en begreep me volledig. Normaal zou ik pas over 5 weken terug mogen naar de vk maar ze zei tegen de assistent. doe maar met 4 weken, meiden ik blijf bij deze vk, en neem de echopraktijk op de koop toe. De vk maakte zoveel goed.
Ik zie het opeens allemaal zitten.
Morgen de echo ben benieuwd..........
Hoop dat het met jullie allemaal lekker gaat. Aardig rustig hier vind ik zelf
gr. nath
Vanmorgen mijn intake gehad. Was super, al iets meer vertouwen in de echo voor morgen.
Hartje horen was het nog te vroeg voor.
Maar heerlijk om bij de vk te zitten zonder het over een mk te hebben.
De vk ook super aardig en ze gaf me het gevoel gehoord te worden anders dan de echopraktijk vorige week waar ik een topic over had aangemaakt.
Ze had zelf de ook een mk gehad de 1ste keer en begreep me volledig. Normaal zou ik pas over 5 weken terug mogen naar de vk maar ze zei tegen de assistent. doe maar met 4 weken, meiden ik blijf bij deze vk, en neem de echopraktijk op de koop toe. De vk maakte zoveel goed.
Ik zie het opeens allemaal zitten.
Morgen de echo ben benieuwd..........
Hoop dat het met jullie allemaal lekker gaat. Aardig rustig hier vind ik zelf
gr. nath