Intake vk gehad.

Vanochtend hebben we de intake bij de vk gehad.
Heel gezellig. Eerst nog wat gebabbeld over mijn vorige zwangerschap, bevalling en ze vroeg heel geintreseerd naar onze zoon.
Toen heb ik eigenlijk maar meteen mijn zorgen uitgesproken die ik al een tijdje heb. de onzekerheid, het bloedverlies, het onwerkelijke, enz. ze stelde meteen voor om deze week nog een echo te laten maken. Ze zei, ik bel wel even of er een plekje is. zo blij, nu mag ik dus morgenmiddag al komen voor een echo.

We hebben ook wat huiswerk meegekregen. Nadenken over prenatalescreening.
Ook kwam de assistente met een heel pakket folders. Haha, die van mvm kon ze lekker houden. Ik doe al 2 weken mee zei ik.

Nou meiden over 5 weken staat de 2e afspraak. Dan ben ik 13 weken en zijn we al 2 echo's en een bloedonderzoek verder. Als het goed is kan ze dan met de doppler het hartje laten horen.

super dat je al zo snel terecht kan.
merk nu eigenlijk steeds meer dat het niet vanzelf sprekend is dat de verloskundige een echo apparaat hebben. Heel veel succes en plezier morgen..

liefs

Hai Peet,

Wat fijn dat jullie morgen al terecht kunnen zeg! Goed dat er aandachtig en oprecht werd geluisterd naar je zorgen, is ook weer een stukje geruststelling, denk ik....Hoe laat mag je morgen?

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan