Intake voor inleiden.

<p>Hii,</p><p>ik heb vrijdag ochtend een intake om ingeleid te worden, weet iemand of ze dan metteen een ballon plaatsen of maken ze hier weer een apparte afspraak voor?</p><p>ik ben nu 40+2 en nog geen ontsluiting. Ik hoorde wel dat ze in het weekend gewoon door gaan met inleiden.</p><p> </p>

Ik had met 40+5 'intake, dag erna werd ballon geplaatst en met 41weken bevallen. Maar dag later was omdat ze op dag zelf geen tijd/plek hadden om het te doen zei verloskundige, dus zal per keer wellicht verschillen. 
Zet 'm op ?

En bij 1e trouwens 1e kerstdag ingeleid en 2e kerstdag bevallen, dus feestdagen en weekend gaan ze inderdaad gewoon door!

Ik ben vorig jaar ingeleid. 9 april had ik een controle in het ziekenhuis; ctg en bloeddruk en daarna het intake gesprek. 10 april werd het ballonnetje geplaatst en 11 april gingen ze echt inleiden en is mijn zoon geboren. 11 april was op zaterdag en bovendien in het paasweekend ?

Bij mij werd alles ff gecontroleerd en konden we uiteindelijk zelf beslissen of we die avond ballonnetje wilden of dat we nog een paar dagen wilden wachten.
Succes!

Terug
Bovenaan