intake

Zo hehe heb eindelijk de intake gehad van de kraamzorg, stelde dus niet veel voor.Ze deden het telefonisch, en duurde in totaal 8 minuten! :D Haha! Nou ja weer een stapje dichterbij!
Ik krijg als het kan wel dezelfde kraamverzorgster als bij Senne, dus dat zou wel leuk wezen!

Liefs

8 min, dat is inderdaad wel kort. Bij mij duurde die dik 20 min..maar goed, vond sommige dingen ook wel overdreven omdat het mijn 2e is. Hoefde ze toch niet alles uit te leggen, maar ja.
Wel leuk als je dezelfde kraamverzorgster krijgt als bij Senne. Ik zou echt noooooooooooooooooit meer dezelfde willen hebben als bij Jesse. DIe zou mijn huis niet meer inkomen, hihi.

en idd, weer een stapje dichterbij. Hoe vind Senne het trouwens?

Senne vind het wel leuk, al kan hij er zich nog niet zo heel veel bij voorstellen! Het duurt gewoon eigenlijk een beetje te lang voor hem. Hij weet t al een maand of 6 dus ja, dan is het lang w88 voor hem. Maar het word wel echter voorr hem nu hij me geholpen heeft met de babykleertjes op te zoeken en het kamertje te verven enzo, dat scheelt wel enorm.
Hoe reageerd jouw kindje erop? ( weet even niet meer of je een zoon of dochter hebt en hoe oud je kindje is! :D Zal de zwangerschap wel wezen haha)

Hey meiden!

Ik heb van de week ook mijn intake gehad. Ze kwam bij mij wel op bezoek, maar dat is vast omdat het de eerste is. Ze heeft wel een uur bij me gezeten, aardig mens! Ik kende haar nog van mijn stage periode toen ik 11 jaar geleden stagiaire was bij de kraamzorg. Dus veel was niet nieuw en zaten vooral te kletsen wat er verandert is van toen naar nu. haha! Ben wel heel benieuwd wie er dan een week je huishouden overneeemt en het gezin draaiende gaat houden. Als een kraamverz. niet klikt met het gezin moet je dit meteen aangeven vertelde ze. Nou en dat zal ik zeker doen, ik vind het wel belangrijk dat het een leuke tijd wordt, die eerste week krijg je nooit meer terug en wil ik niet laten verpesten door een kraamhulp. Maar ik ga er maar vanuit dat het wel goed gaat komen. Zelf ben ik niet zo moeilijk.
Het komt nu wel een stuk dichterbij allemaal he! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, maar tot die tijd nog even lekker genieten de kleine in de buik!

liefs

Wij hebben onze intake ook
aan de telefoon gehad omdat bij
ons ook de 2de is.
Had haar wel 25 min aan de tel
alles werd nog even goed uitgelegd.

@ Janne B Leuk dat je dezelfde kraamverzorgster krijg

Mag er bij jullie ook een stageaire aanwezig zijn?
Heb gezegd dat ik er geen moeite mee zal hebben
als er 1 mee komt.

groetjes Mel
(34 weken en 5 dagen)

Nee bij ons mag er geen stagaire meekomen, puur omdat ik na de 1e zwangerschap een depressie heb gehad. Het leek me niet verstandig om dan extra drukte rond mijn bed te hebben. Ik begrijp dat juist een stagiar het moet leren in gezinnen, maar ik heb gewoon even heel egoistisch voor mezelf gekozen. Normaal doe ik dat niet zo snel, maar ik heb geleerd!!
Ik weet trouwens nog niet 100% zeker dat k dezelfde kraamverzorgster krijg, alleen als ze niet ergens anders aan het kramen is of vrij heeft.

Liefs

@ Janne: heel goed hoor dat je voor jezelf hebt gekozen. Het gaat om de welzijn van jou en je kindje, die leerling kan dan altijd wel ergens anders terecht toch.

Ik heb trouwens een zoontje die eind januari 2 wordt. Hij snapt het allemaal wel een beetje. Hij weet wat allemaal van de baby is en gaat dan naar het kamertje kijken en zegt dan "van Baby". Ik ben wel benieuwd hoe hij dadelijk reageert als de baby geboren is.
Senne was 2,5 toch? Zal voor hem in het begin ook echt wennen zijn hè.

@Dittie,

Ja het zal idd wel wennen zijn voor hem denk k. Senne word in maart 3. Maar je merkt dat hij nu wel meer interesse toont. Hij vraagt makkelijker aan me wanneer de baby nou echt komt, en hoe hij aan de wijsheid komt dat de baby uitgepoept moet worden haha! :D
Hij wilde ook graag helpen bij het kamertje te verven en hij wil de kleertjes helpen uitwassen, dus dat is op zich wel positief, hij laat aan iedereen het kamertje zien. En vol trots zegt ie dan kijk heb Senne geverfd!! :D Voor de baby zal de baby wel blij mee zijn denk k! Zo lief!!!!

Wel leuk dat je zoontje ook inetresse toont al hoewel onze kids het pas echt gaan ebgrijpen als de baby's er zijn denk k!

Terug
Bovenaan