Intake

Hoi meiden,

En hoe zijn de intake gesprekken bij iedereen verlopen. Een heleboel hebben ze vorige en deze week toch??
Ik ook vrijdag eindelijk, hopelijk kunnen ze het hartje ook gelijk laten horen ben dan ruim 9 weken onderweg dus zou moeten kunnen.

hoe ist bij jullie gegaan??

gr
winx

Hoi,
Wij hadden het gesprek vorige week.
We hadden ons goed voorbereid en het verliep prima. Bloeddruk en bloedtest waren goed.
Ze vertelde nog van alles wat we allang wisten (foliumzuur, niet roken, niet drinken, geen rauwe eieren, enz enz) dus eigenlijk niet veel nieuws gehoord..
Volgende week de echo, dat is voor ons veel spannender! We zijn zoooo nieuwsgierig...

Verheug je niet te erg op het hartje luisteren hoor Winx.... Vaak doen ze dat de eerste keer bij de intake niet... Dit om teleurstelling en angst te voorkomen omdat je het hartje vaak nog niet kan horen met 9 weken...

Ik heb gisteren mij intake gehad. Bloeddruk, gewogen en papieren voor bloedonderzoek, maar geen hartje luisteren...

Hoop voor je dat ze wel gaan luisteren en dat je het hartje hoort, maar verheug je daar niet al te veel op...

hoi,
Wij hadden hem vanmorgen, een hoop info gehad ;) Mijn bloeddruk is aan de lage kant, maar niks verontrustends... wij hebben volgende week woensdag onze eerste echo, spannend!

succes vrijdag

liefs,

heb geen intake, dit omdat ik in okt net een miskraam heb gehad en daarvoor al intake had gehad. ik ga gewoon met 12/13 week naar de vk toe. daarna moet ik denk ik nog wel bloedprikken. maar ze vodn een intake niet nodig. heb wel na iedere echo contact met ze.

bij ons de standaard dingen snel door genomen.
omdat het bij de 4 de is en de 2 vorige ook bij hun is geweest. hadden ze toch alles bijna nog in de pc staan dus beetje bij langs gelopen of alles nog het zelfde was. en bloeddruk gemeten die was laag.
en verder niks mij doen ze geen hartje luisteren. meestal pas na 12 weken.
groetjes

hoihoi

vanochtend ben ik geweest met mijn man en dochter... ben bijna een uur binnengeweest.. ff alle gegevens doorgenomen van de vorige keer (van ongeveer 4 jaar terug) en was niet veel veranderd en de nieuwe dingen doorgegeven! bloedgeprikt, gewogen en bloeddruk gemeten.. en toen mocht ik op de bank liggen voor de echo! en toen zagen we de ukkie.. (garnaal meer haha) en een zachtjes knipperende hartje... die toen gemeten en kwamen ze uit op ongeveer 8 weken en 3 dagen.. dus 3 dagen minder ver...
Verder informatie gehad... moet dit keer in de ziekenhuis bevallen ivm vorige bevalling de weeen niet verder vorderde en veel bloed verloor... dus medische idicatie..

volgende afspraak ik 11 janauri en dan krijg ik de echte termijnecho!

hoi hoi,
ik heb vandaag mijn intake gesprek.. ik heb vorige week met 8 weken al een hartje gehoord!! het kan dus wel:D
het was zeer onverwachts en ging gewoon met het echo apparaat...
heel veel succes vrijdag bij je intake!

x

Terug
Bovenaan