Intens genieten.

Lukas krijgt nog maar drie flessen op een dag en een fles sap. De fles sap drinkt hij zelf op. De overige drie geven wij nog. Ik geniet daar zo intens van.  En elke keer als er weer een fles af moet ben ik helemaal in tranen. Hebben jullie dat ook?

Lukas kan er ook echt van genieten en het is een heerlijk moment samen. Ook het cliche van ze worden snel groot, geniet er maar van is helaas maar al te waar.

Herkennen jullie dit?

Annemieke

Hoi,

Ja ze worden inderdaad snel groot..
Maar ik geniet enorm van deze leeftijd!
Kay krijgt ook nog maar 3 flessen en als er een fles af ging vond ik het niet super erg. Maar dat komt meer omdat er dan weer iets anders leuks voor in de plaats kwam.

Ik geniet er nu bijvoorbeeld erg van als ik Kay zijn boterhammetje geef. Hij geniet hier zo van en vind het ook enorm lekker dat het een mooie vervanging is voor een fles.
Gewoon samen gezellig zitten smikkelen en lachen..

Maar de ochtend en de avondfles zal ik tzt wel énorm gaan missen..
Dat hij zo tegen je aan hangt en aan zijn hoofdje friemelt van vermoeidheid.. tsja..

Maar gelukkig is Kay een echte knuffelkont en heb ik die momentjes gelukkig ook buiten zijn fles om.

Ik geniet gewoon net als jou, en overige mama's, zo ontzettend veel van alles!
Het leek me altijd ontzettend leuk om kinderen te hebben, maar het is zelfs zoveel leuker dan ik ooit had gedacht!!
Ik ben zwaar verliefd op mijn kleine ventje en dat houden van is met geen pen te beschrijven..

Wat is het heerlijk om moeder te zijn..

Esmé mv Kay

Hoi hoi

Nou, ik herken het wel een beetje hoor!
Hij heeft mij nu steeds minder nodig... eerst was ik zijn eerste levensbehoefte, nu niet meer. Hij kan gelukkig nog altrijd niet zonder me, haha, maar het wordt natuurlijk wel minder... Ik geniet dan ook nog echt van de flessen die hij niet zelf drinkt. (we geven hem de   fles wel vaak zelf want hij vindt het errug leuk) Inderdaad groeien ze erg snel en moeten wij ons snel aanpassen...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan