Internet is niet altijd OK

Hoi allemaal,

Gisteren hier mijn vraag over Misoprostol hier geplaatst en vandaag een reactie gekregen van Yvon (hartstikke lief!), maar ik wilde gisterenavond niet wachten, dus heb zelf via Google gezocht. Dat had ik dus beter niet kunnen doen...

Misoprostol wordt ook gegeven om aan vrouwen die een zwangerschap in het eerste trimester af willen breken. Da's tamelijk confronterend heb ik gemerkt. Als je niet een miskraam achter de rug hebt wil je niet geassocieerd worden met vrouwen die wel zwanger zijn maar hun kindje niet willen krijgen.

Ik heb onwijs zitten janken en overgeven hier achter mijn bureau. Alle stress kwam eruit. Ik ben gisterenavond helemaal leeggehuild. Mijn vriend zat ook hier in de studeerkamer en hij probeerde me rustig te krijgen. Ik was ineens heel bang dat de gyn het verkeerd had gezien en dat er wel een levende vrucht zat en dat ik die ging doodmaken met dat walgelijke spul.

Heel slecht geslapen daarna en vanmorgen nog geconfronteerd met een 'grapje' van een (mannelijke) collega "Zwanger???". Niks laten merken hoop ik.

Vanavond besloten dat ik de Misoprostol vrijdagavond na mijn werk maak in ga brengen en het hele w/end gebruik om dit zoveel mogelijk af te sluiten.

Groetjes aan jullie allemaal!
Ariadne

Hoi lieve meid,
Als je bovenin bij het blauwe balkje bij sorteren de 20 veranderd in 99 dan komen alle berichten tevoorschijn.

Heftig hoor al het verdriet wat je moet meemaken, helaas herken ik er veel in. De miskraam is n.l al erg genoeg en dan komen er ook nog eens cystes bij, wat met een pil verholpen kan worden en ook dit is onzeker.Tuurlijk een logische reactie dat je je afvraagt of de gyn het allemaal wel goed gezien heeft en van heeft hij het wel goed begrepen dat je kind erg welkom is.Ik twijfelde ook heel erg ,van zullen ze het wel goed gezien hebben tijdens de echo, maar hier maken ze echt geen fouten mee hoor.

Ik ben geen voorstander om me ziek te melden. Ik was na de curretage een paar dagen thuis, al had ik achteraf gezien toch iets langer nodig gehad om alles een plekje te geven.Is het niet beter voor je om even rust te houden en/of er even voor een weekendje tussen uit te gaan?. Dit heeft mij erg geholpen.

Enorm veel sterkte voor jou en je vriend en pas goed op jezelf.

Liefs yvon

Terug
Bovenaan