Internet maakt mij gek!!!

Of maak ik mijzelf gek??? In ieder geval wordt ik wel moe van al die tegenstrijdige informatie. Zoek ik iets over ovulatie, zegt de ene site dat die ALTIJD 14 dagen voor je te verwachten menstruatie is, een andere site zegt dat dit niet zo is.
Zoek ik iets over temperaturen zegt de ene site dat je temp stijgt na de ovulatie met 0,2-0,3 graden een ander zegt weer 0,5 weer een ander zegt dat hij eerst daalt en dan stijgt! Dan stijgt hij weer meteen na je eisprong en weer andere info zegt dat dit 1 a 2 dagen na je eisprong gebeurt. Lekker betrouwbaar allemaal hoor!!
Tot overmaat van ramp bestel ik ook nog ovualtietesten die over datum blijken te zijn!!!!
Nou, ik zoek maar de info die het meest bij mijn situatie aansluit en waar ik het liefst in wil geloven.
En dan moet het ook nog proberen van je af te zetten, het zwanger worden. Ja, dat zou een stuk makkelijker gaan wanneer de info gewoon betrouwbaar is en dat een stukje rust kan geven!! En niet aldoor zo vaag en tegenstrijdig.
Zo. weer even van me af getypt hahaha. Laten het de hormonen maar zijn die mij zo aan het mopperen zetten!!

Groetjes Ineke

Of maak ik mijzelf gek??? In ieder geval wordt ik wel moe van al die
tegenstrijdige informatie. Zoek ik iets over ovulatie, zegt de ene site
dat die ALTIJD 14 dagen voor je te verwachten menstruatie is, een
andere site zegt dat dit niet zo is.

Zoek ik iets over temperaturen
zegt de ene site dat je temp stijgt na de ovulatie met 0,2-0,3 graden
een ander zegt weer 0,5 weer een ander zegt dat hij eerst daalt en dan
stijgt! Dan stijgt hij weer meteen na je eisprong en weer andere info
zegt dat dit 1 a 2 dagen na je eisprong gebeurt. Lekker betrouwbaar
allemaal hoor!!

Tot overmaat van ramp bestel ik ook nog ovualtietesten die over datum blijken te zijn!!!!

Nou, ik zoek maar de info die het meest bij mijn situatie aansluit en waar ik het liefst in wil geloven.

En
dan moet het ook nog proberen van je af te zetten, het zwanger worden.
Ja, dat zou een stuk makkelijker gaan wanneer de info gewoon
betrouwbaar is en dat een stukje rust kan geven!! En niet aldoor zo
vaag en tegenstrijdig.

Zo. weer even van me af getypt hahaha. Laten het de hormonen maar zijn die mij zo aan het mopperen zetten!!

Hoi Ineke,

Ja handig hé, dat internet. Wat je het beste kan doen, is gewoon een
aantal maanden de temperatuurcurve bijhouden. Bij iedereen zijn de
kenmerken iets anders, vandaar die verschillende berichten op
internet.... Ik ben deze maand zelf aan het tempen en heb wel het idee
dat er wat logica in zit. bij mij stijgt de temp met 0,4 graden, zo heb
ik gemerkt. En nu maar afwachten of íe hoog blijft....

Alvast een vruchtbaar 2006, zullen we maar zeggen!!

liefs van Sisi.

Hoi,

Ja ik ben ook aan het tempen. Vorige maand heb ik aan het eind van mijn cyclus een paar keer getempt om te kijken of de temp ook ging dalen. Toen zat ik steeds boven de 37,0   tot dusver zit ik nu steeds onder de 36,9 gisteren en eergisteren zelfs 36,4 ik verwacht nu dat hij binnenkort weer gaat stijgen. Ik heb natuurlijk ook heel veel info van internet waar ik wel veel aan heb, zo ook dit forum!
Soms hoop je gewoon iets heel positiefs te vinden waar je hoop uit kunt putten. Of dat je eigenlijk wel weet dat je gewoon echt ongesteld gaat worden maar dan toch nog hoopt dat het een innestelingsbloeding is ofzo omdat je op het internet wel hebt gelezen dat veel vrouwen dit hebben...
Toch ga ik zo nog weer es kijken naar info over cervixslijm. Ik dacht op dag 11 het toch echt al te hebben maar net ontdekte ik nog veel meer en overduidelijk dat het dit dus is...vandaag dag 15. We gaan gewoon lekker zo door!! Vanavond even weer klussen en dan maar weer afwachten...

Groetjes Ineke

Hoi ineke,

Heb je wel eens gekeken op http://www.vruchtbaarheid.org
? Daar staat hele duidelijke info over cervixslijm en zelfs over
zelfonderzoek van de cervix, die gedurende de cyclus ook steeds
verandert.

Liefs van Sisi.

Hoi,

Bedankt, ik ken de site. Volgens de site zou dit het vruchtbaarste slijm moeten zijn, dus is het een goed moment om te klussen vanavond!!! Duim voor me dat het deze keer eindelijk gaat lukken!!! Je hoort het wel natuurlijk.

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan