internet

ik zat net ff te spitten op het internet wat maansteen precies was en wat de werking ervan kan wezen.ik wilde het graag weten omdat ik er vorige week er 1 heb besteld.nou ik kan je zeggen dat het heel intersand was wat er allemaal stond en dat het wel degelijk geen fabel is,nou zal je denken is het geen bijgeloof dat ding om je nek.ik heb het opgezocht op babybrabbel en wat denk je er zijn wel degelijk vrouwen die na het dragen van zo,n steen zwanger zijn geworden en dat hun eisprong nu wel goed is.ik hoop dat mijn maansteentje het ook goed zal gaan doen,en wat een ander ervan denk maak niet uit.of dat het nou bijgeloof is of niet ik ga het gewoon proberen,baat het niet dan schaat het niet en zo is het maar net
hihihihi.knuffels van pepe(mercedes)
 
Hoi Pepe,

Ik heb een maansteentje in mijn navel gedragen zo'n 1,5 week.
Of het daar door komt of niet maar de volgende maand was ik zwanger.
Ik heb hem door een helderziende laten instralen voor gebruik tijdens een paranormale beurs omdat ze vertelde dat als er een kindje zou komen het erg goed bij ons zou hebben.

Bobbian
 
Hoi Pepe,

Grappig zeg.Ik heb een ring met een maansteen gedragen en ben direct zwanger geworden nadat ik met de pil gestopt was!
Blijf em dragen....je weet maar nooit.

Succes.
 
Terug
Bovenaan