internetsites

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

een tijdje geleden, een week of twee weken, zag ik dat iemand een naam van een site over zwanger worden en zwanger zijn bij een topic had neergezet. Ik heb op die site gekeken en vond dat wel een fijne en leuke site. Je kon hier ook allerlei producten, zoals boekjes, flessen, kleding enz enz,  bestellen maar ook veel te weten komen over zwanger worden en zwanger zijn.
Nu raad je het al, IK WEET NIET MEER WAT DE NAAM WAS VAN DIE SITE!!

Wie o wie weet hoe deze site wel heet?? of een andere interessante site (buiten babybrabbel, sensitest, zwangerschapspagina en babyopkomst????

Ik hoop dat iemand die site nog weet zodat ik hem heeeel snel bij mijn favorieten kan plaatsen

groetjes

Hey pauwtje,

zou je de site niet vinden in jouw 'geschiedenis'. De computer slaat automatisch de sites op waar je bent geweest, tot 3 weken terug. Misschien moet je daar eens tussen kijken en vind je hem terug. Ik weet niet wat voor soort programma of computer je hebt, maar bij windows staat er bovenaan in de werkbalk iets wat op een klokje lijkt. Als je daar op klikt krijg je een overzicht, per dag en per week. Misschien  kan het je helpen. Ik hoop dat he hem gauw vindt!
Veel succes
Alysse

Hoi,

Ik tikte afgelopen week bij google verloskundigepraktijk in. Ik kwam toen op een site terecht met allemaal praktijken door heel Nederland heen. De gene bij mij in het dorp stond er ook op. Ik vond dat leuk om te lezen. Waneer je controles krijgt, echo's enz.
Misschien een leuke tip voor je.

groetjes, Ikky

Hoi Alysse,

dank je wel voor je antwoord en ik heb gedaan wat je zei, maar daar staat de site niet bij. Ik heb de naam van de site ook aangeklikt in een topic hierzo zeg maar en niet de naam in mijn adres balkje gezet, dus misschien selecteerd hij hem dan niet. Nou ja we wachten wel af, misschien kom ik hem vanzelf wel weer ergens tegen, tegen de tijd als ik zwanger ben.

in ieder geval bedankt

groetjes

heb toch nog even kunnen speuren naar de site en heb hem gevonden. www.babyopkomst.nl .
Heb hem gelijk maar in mijn favorieten gezet, kan ik hem ook niet meer kwijt raken

Terug
Bovenaan