Interview gehad voor tijdschrift hihihi

A

Anoniem

Guest
Ik werd op dit forum benaderd door een redactrice van tijdschrift Kinderen of ik geinterviewd wilde worden.
Het was over bevallen en de angst daarvoor en hoe ik daar vanaf ben gekomen.
Erg leuk, vandaag mijn verhaal verteld/gemaild en het komt begin volgend jaar in het tijdschrift!
Wordt de tweede keer in een tijdschrift want ik heb al eens in de Tina gestaan.

groetjes Maris

He Maris,

erg leuk en misschien oook prettig voor jezelf om lekker je verhaal te kunnen doen.
Zeker met het idee dat velen je verhaal zullen lezen en er (misschien) ook iets aan hebben. Horen we als je exacter weet wanneer het geplaatst wordt?

groetjes
Achnita

Hoi Achnita,

Uiteraard laat ik het weten! Ik ga het trouwens niet tegen iedereen zeggen hoor in mijn omgeving. Ik zie mijn moeder al trots naar de bakker en slager lopen.....

groetjes Maris

Hoi Maris,

Wat leuk! Welk tijdschrift wordt het? Ouders van nu, kinderen, viva mama??? Ben nieuwsgierig.

Leuk joh! Ben je ook op de foto geweest?

Ik heb vorig jaar in de Flair gestaan met een groep vriendinnen en onze baby's (helaas 1 vriendinnetje zonder baby  (daar ging het om)). We werden toen helemaal gestyled. Je voelt je dan echt een BN'er!

Ik vond het interview toen ook heel leuk. Het was een lieve meid die ons interviewde, we voelde ons allemaal op ons gemak. Had jij dat ook?

Ben benieuwd na het resultaat!

X Linda

Hoi Linda,

Het is zonder foto hoor hahaha. Moet er niet aan denken met foto!
Het komt in de Kinderen van waarschijnlijk februari, ik krijg nog exact te horen.
En het was een telefonisch interview, maar de telefoon deed raar dus heb ik het gemaild en toen kreeg ik netjes mijn verhaal door haar geschreven om te controleren en het ziet er goed uit!

Erg leuk om te doen!

groetjes Mariska

Wat leuk zeg je verhaal in een tijdschrift.
Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar hoe het eruit gaat ziet...geef maar even door of het inderdaad de Kinderen van februari wordt dan kunnen we die massaal gaan kopen ...

Groetjes,
Tamar

Hoi Maris,

wat leuk joh!! Lijkt me leuk dat je je eigen verhaal terugleest in een tijdschrift. Ik ga het zeker in de gaten houden.

Liefs Debby.

Wat leuk, Mariska!! Ik heb een abonnement op Kinderen, dus zal je verhaal zeker lezen!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan