Intiem kwaaltje

Hoihoi,

Sinds vandaag is alles opgezwollen van onder (clitoris, schaamlippen)..
Weten jullie toevallig of dit ook een kwaaltje is wat bij de zwangerschap hoort ?
Het irriteert ook een beetje.

Morgen ben ik 31 weken zwanger..
Moet ik hiervoor naar de dokter !?
Ik ben benieuwd of iemand van jullie hier ook last van heeft of heeft gehad...

Liefs !

Hoi, bij mij viel het ook al op, dat het allemaal wat groter is. Je hebt ook wel wat meer bloed, en daar is het erg bloedrijk. MIsschien dat het daar door komt

x yvonne

Ja, ook dit is een kwaaltje. ik had er bij mn dochter niet zoveel last van, maar deze kleine ligt lager en nu zwelt de boel van onderen al mooi op haha. Ook kunnen je schaamlippen, net als je tepels en tepelhof ook donkerder en groter worden. Het trekt volgens mij straks allemaal weer weg. Mocht je het niet vertrouwen kun je het altijd bij de volgende controle even vragen aan je vk.

Liefs ciomama

test wel ff of het niet kmot door een vaginale infectie

door al die hormonen in je lijf ben je daar ook gevoeliger voor

dus voor zekerheid naar ha is niet verkeerd

Inderdaad, let er wel even op dat je geen schimmelinfectie hebt. Kan geen kwaad, maar gaat niet vanzelf over. Je hebt dan vooral ook jeuk en een branderig gevoel.
Succes!

jullie hebben gelijk hoor maar kan heel goed dat alles opgezwollen is.. die van mij ziet er ook niet uit om de schoonheidsprijs mee te winnen haha! volgens mij komt het ook door dat je kindje ermeer op drukt. ik heb altijd op het laatst dat het lijkt oftie open gaat staan gewoon door de druk.. ja sorry weet dat het een raar praatje is maar is wel zo..

Bedankt voor de reacties !! Ik ben blij dat het dus vaker voor komt ;)
Het is trouwens nu iets minder opgezwollen. Pff wat een zwangerschap niet allemaal met je doet he !? Er veranderd zoveel in en aan je lijf ;)

Als het irriterende gevoel nog langer aanblijft, ga ik idd wel even naar de ha. Eerst even kijken of het niet vanzelf wegtrekt.
Heb al meerdere keren een schimmelinfectie gehad gedurende de zwangerschap en ging steeds vanzelf over.

Nogmaals bedankt !

Liefs!

Terug
Bovenaan