intiem zijn... wat is dat?!

Zeg meiden, voelen jullie je ook soms zoooo niet aantrekkelijk ook al draag je een kindje? Mijn man bijv raakt me amper meer aan tenminste niet echt intiem meer zoals vroeger. Van de week ook ik had een erg leuk setje van voor de zwangerschap wat weliswaar nog goed paste! Dus ik d8 laat k dat weer eens aantrekken! Met natuurlijk een exra bijbedoeling! Nou meneer lag lekker te lezen! Zag niet wat ik gedaan had. Ik heb gewacht tot ie zijn boek minder spannend vond dan mij maar helaas, hij heeft niet eens gezien dat ik dat ene speciale setje droeg! Ja oke de volgende morgen toen ik uit bed kwam, ik had het aangelaten en d8 misschien voel je je wel schuldig! ;) Ja hij had het niet gezien en kroelde even en ging toen werken!
Dan denk je..... de volgende avond zal ie het wel goedmaken, nee hoor boek is nog steeds spannend!! Ben ik nou zo een ezel of wat!? Voel me daardoor zo niet aantrekkelijk meer! Kennen jullie dat? Hij zal het vats allemaal niet zo bedoelen hoor! Verder is ie heel erg lief voor me en zorgt echt voor me! Ik hoef verder niet te veel extra te doen, maar ik mis gewoon dat intieme!

Liefs

hoi lieve janneB...ik weet precies wat je bedoelt en hoe je je voelt..die van mij raakt me vanaf het begin al niet meer aan toen de eerste paar kilo eraan zaten middels ben ik 20 kilo zwaarder en ik kleed me ook niet om of uit met hem in de buurt omdat hij me vroeger altijd bekeek en nu geen blik mijn kant op werpt..ik weet niet zo goed wat dat is met de man...soms denk ik wel eens hoe egoistisch kan je zijn ...ik draag iets moois ons kindje..snap je dan zelf niet dat ik me al voor mezelf niet sexy voel maar als ik dat ook nog eens bevestig krijg van mijn partner dat dat heel kwetsend kan zijn...je kan proberen om het hem rustig uit te leggen dat dat bij je steekt omdat hij het gevoel geeft dat je lelijk of dik bent..ik hoop echt voor je dat het helpt en dat hij met andere ogen naar je kijkt je bent tenslotte zijn vrouw misschien iets zwaarder maar nog wel degene waar die van houd!!! dikke knuffel

Hoi Meiden,
sorry herken dit niet. Ik voel mezelf nou niet bepaald sexy, maar mn vent juist wel! Is vooral helemaal gek op mijn nu extra grote borsten haha. Daarnaast zegt hij ook regelmatig tegen me dat hij mij nu ook super mooi en sexy vind. Dus het zal denk ik ook een beetje per man verschillen.
Maar ondanks dat hij dat telkens zegt, als ik mezelf in de spiegel zie met die grote buik en toch echt wel groter geworden kont enzo voel ik me ook niet bepaald sexy. Maja het duurd niet zo heel lang meer voordat we ons eigen lijf weer voor onzelf hebben! Nog eventjes doorbijten he.
Liefs,
Mar

HIer ook kamerolifantje... gelukkig geen porselein in de kasten....

Mijn man zegt ook dat hij me mooi en sexy vind... hahahahaha... ik dus niet...mijn borsten zie ik als mogelijk Coberco's machientjes dus daar straalt de erotiek ook niet bij af.... die billen... die worden wel wat dikker ja... haha....

morgen gynaecoloog Nijmegen; ben nu al ernstig zenuwachtig.....

Hoi, de ene man vind het mooi een zwangere vrouw met al die rondingen en een andere niet.
Ze hebben het op hun werk ook over gehad.
Hij zelf vind het ook niet mooi.
We 'doen' het nog wel af en toe.
Maar hij vind het niet zoveel meer aan omdat mijn vagina ook verandert is.

Laatst kwam er voor de 2ex een getrouwde man aan de deur over glasvezel.( voor onder de grond)
De 2x zei hij vind het zo mooi een zwangere vrouw..
Heb zelf 2 kinderen, niet dat ik een 3e wil.
Maar vind het altijd nog wel mooi om te zien.
Uhm.... oh ja euh.........

Groetjes Natasja

ik heb niet het idee minder aantrekkelijk te zijn voor me man.
maar voel ik me nu soms wel wat ongemakelijk met zo dikke buik in bed.
moet ook zeggen de andere keren ging seks goed tot wel het laatst.
nu met vaker een harde buik voelt niet altijd mega fijn. dus laten we het ook meer.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan