Zeg meiden, voelen jullie je ook soms zoooo niet aantrekkelijk ook al draag je een kindje? Mijn man bijv raakt me amper meer aan tenminste niet echt intiem meer zoals vroeger. Van de week ook ik had een erg leuk setje van voor de zwangerschap wat weliswaar nog goed paste! Dus ik d8 laat k dat weer eens aantrekken! Met natuurlijk een exra bijbedoeling! Nou meneer lag lekker te lezen! Zag niet wat ik gedaan had. Ik heb gewacht tot ie zijn boek minder spannend vond dan mij maar helaas, hij heeft niet eens gezien dat ik dat ene speciale setje droeg! Ja oke de volgende morgen toen ik uit bed kwam, ik had het aangelaten en d8 misschien voel je je wel schuldig! Ja hij had het niet gezien en kroelde even en ging toen werken!
Dan denk je..... de volgende avond zal ie het wel goedmaken, nee hoor boek is nog steeds spannend!! Ben ik nou zo een ezel of wat!? Voel me daardoor zo niet aantrekkelijk meer! Kennen jullie dat? Hij zal het vats allemaal niet zo bedoelen hoor! Verder is ie heel erg lief voor me en zorgt echt voor me! Ik hoef verder niet te veel extra te doen, maar ik mis gewoon dat intieme!
Liefs
Dan denk je..... de volgende avond zal ie het wel goedmaken, nee hoor boek is nog steeds spannend!! Ben ik nou zo een ezel of wat!? Voel me daardoor zo niet aantrekkelijk meer! Kennen jullie dat? Hij zal het vats allemaal niet zo bedoelen hoor! Verder is ie heel erg lief voor me en zorgt echt voor me! Ik hoef verder niet te veel extra te doen, maar ik mis gewoon dat intieme!
Liefs