intieme vraag

Misschien een beetje een intieme vraag maar gaan jullie al weer met elkaar naar bed? En doet het bij jullie dan nog pijn? Wij hebben het nu weer een paar keer geprobeerd en gebruiken dan bescherming en glijmiddel maar het doet nog steeds pijn bij me waardoor ik er ook geen zin meer in heb, de drempel is erg hoog voor me. Ik vind het erg belangrijk in een relatie en ik mis die intimiteit dus wel en het heeft ook zijn weerslag op onze relatie. Knuffelen enzo doen we wel maar het gaat mij gewoon om "het echte werk" zeg maar.
Ik was niet uitgescheurd ofzo met de bevalling dus ik vind het best frustrerend.

Hebben jullie misschien nog tips om het zo pijnloos mogelijk te krijgen???

hej, Ik schaam me een beetje om t te zeggen, maar wij hebben voor 1.5 geleden voor het eerst seks gehad. Dat was 4 maanden na de bevalling. Ik ben ingeknipt en moet zeggen ik heb die dag de hele dag last gehad van mn bekkenbodem kon haast niet op mn benen staan. En het litteken zelf deed ook ontzettend veel pijn.

Denk dat het gewoon weer moet "wennen". maar ik wacht nog wel weer even.

Echt tips heb ik niet. je gebruikt al glijmiddel. Misschien ben je te gespannen?

wij konden na 1,5 weer aan de slag Maar was ook niet uitgescheurd ofzo.. gewoon naar je lichaam luisteren en rustig aan doen. denk dat glijmiddel de beste optie is.

Wij waren er ook snel weer mee bezig en het deed ook pijn. Heb een soort stukje huid extra door de hechtingen, ik noem het een flubbeltje. Die is gevoelig en volgens mijn man ben ik na de bevalling 'nauwer' geworden...
Nu, 4 maanden na de bevalling doet het geen pijn meer, maar het heeft dus wel even geduurd.
Wij doen nu gewoon heel rustig aan, gewoon eerst veel knuffelen en strelen en dan pas het 'echte' werk. Duurt allemaal iets langer, maar het is weer als vanouds!

Wij zijn na ongeveer een maand weer begonnen en ik vind het juist fijner. Ik heb nog wel dat het soms na het vrijen iets gevoelig is, maar dat had ik voor de bevalling ook al wel.

Ik hoop voor degene bij wie het nog niet zo lekker is dat het snel beter wordt of dat jullie iets erop vinden waardoor het wel weer lekker wordt. Het is inderdaad toch wel belangrijk in een relatie. Je bent niet alleen maar vader en moeder.

Terug
Bovenaan