Intuitie?

Hallo allemaal,
Vanaf dat ik rond m'n 19e jaar besefte dat kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is, ben ik bang dat dit voor mij ook geld. Zou dit 'n soort van intuitie zijn ofzo? Of hebben jullie dit ook wel.
Inmiddels ben ik al zo'n 10 maanden bezig met zwanger proberen te worden, dus ik wordt inderdaad steeds maar ongeruster dat mijn angst inderdaad een soort van oergevoel is ofzo en dat ik niet zwanger kan worden.
Komt dit iemand bekend voor?
Liefs, Anoniempje

hoi anoniempje ik ken je onzekerheid ik ben dan nog niet zo heel lang bezig[4maanden]maar ik heb dat ook dat ik daar angst voor heb maar daar moet je proberen om niet aan te denken en positief blijven probeer ik ook ik denk dat we allemaal die onzekerheid een beetje hebben maar het kan wel even duren voordat het raak is bij de een gaat het sneller als de ander gr manuela

Ik heb zelf altijd gedacht dat ik onvruchtbaar zou zijn omdat ik altijd wel iets mankeer. Over 3 maanden gaan we voor het echie sexen, dus we zullen het dan wel zien.

Mijn zus had hetzelfde idee, maar die was binnen 2 maanden zwanger.

Je weet het dus maar nooit!

Is erg herkenbaar hoor... Ik ben af en toe wat slordig geweest met de pil en er gebeurde niks dus had al snel het idee dat het nooit zou lukken. Ik ben februari 2003 gestopt met de pil en het duurde en het duurde en mijn idee werd alleen maar sterker. Door ontwikkelingen op mijn werk heb ik het vanaf december alles even voor me uit geschoven en als het allemaal weer beter ging zouden we kijken of we naar de huisarts zouden gaan. Nou, dat was niet nodig, in maart was het raak... Maak je niet te druk zou ik zeggen. Ik had (achteraf gezien) pas vanaf november mijn eigen cyclus terug na een hele periode de pil gebruikt te hebben. Als je wel onzeker blijft kun je contact opnemen met je huisarts.

Veel succes en veel geduld....

Liefs Sas

Inderdaad heel herkenbaar. Ik heb altijd geroepen dat ik niet ga dokteren (terwijl mijn intuitie zei dat we dat wel zouden moeten) en helaas INDERDAAD moeten we dokteren. omdat het blijkbaar niet 'gewoon' lukt. Maar je kunt je intuitie niet vertrouwen als het om een zwangerschap gaat, want zelfs nu (na onderzoek) denk ik soms nog steeds dat ik 'gewoon' zwanger ben (als ik ongi moet worden) terwijl dat niet eigenlijk niet kan. dus ik denk dat je WIL en je WENS er ook wel mee te maken hebben. Wij zijn eigenlijk maar rare gevoelige wezens als je dat zo bekijkt he ? hahaha
veel succes verder ! Ik hoop dat het allemaal nog wel meevalt bij je. Sommige mensen hebben nou eenmaal wat meer geluk dan anderen. maar vervelend blijft het wel die onzekerheid !
groetjes en wie weet tot op het andere forum ;-) liefs Abby

Hallo,

Ik ken jou verhaal. ik lees hier wel eens wat mee. Ik ben nu 28 jaar en sinds juni vorig jaar gestopt met de pil........en nog steeds niks. Ook ik heb het gevoel dat er iets niet pluis is.Ik mag wel van de huisarts naar de gyn.omdat ik veel last heb van steken (eierstokken)ook tijdens het vrijen en dat is best pijnlijk, ze gaan dan een echo maken van mijn onderbuik,misschien dat het cystes zijn ofzo. Verder tob ik ook maar heen echt een kutgevoel is dat he.

Groetjes Sem

Terug
Bovenaan