3,5 week geleden ben ik mama geworden van een dochtertje. In het begin liep de borstvoeding niet zo, te weinig productie en daardoor een ontevreden baby. Daarom overgestapt op flesvoeding. Echter bleef dit knagen en daardoor na 3 dagen toch gekeken of borstvoeding nog lukte. Dit lukte en met wat hulp van de kraam en een lactatiekundige uitgebouwd naar volledige borstvoeding. Ik heb er wel redelijk wat in moeten investeren om het voor elkaar te krijgen, extra kolven, heel vaak aanleggen met minder bijvoeding.Afgelopen week ben ik een dag ziek geweest met ook een dag koorts. Sindsdien is de melkproductie teruggelopen (ik kolfde nog maar half zoveel en had een ontevreden baby na het voeden). Nu bied ik na de voeding nog 60cc flesvoeding bij.<br />Ik ben continu bezig wat ik zal doen, overstappen op flesvoeding of volle bak investeren in de borstvoeding. Het ene moment ben ik overtuigd van het een, het andere moment van het andere (leuk hormonen). Ik ben erg bang dat ik spijt krijg als ik stop met borstvoeding zoals de vorige keer. Aan de andere kant zie ik ook de voordelen van flesvoeding.<br />Ik moet zelf de knoop doorhakken, ben op zoek naar anderen met soortgelijke ervaringen. Wat hebben jullie gedaan en hoe hebben jullie dat ervaren?<br /><br />