Invloed!!

A

Anoniem

Guest

Hoi Meiden,

Ik heb een vraagje aan jullie ik hoor zoveel verschillende antwoorden als er gevraagd wordt of de kans op een zwangerschap wordt beinvloed als je er teveel mee bezig ben. Wie kan er een duidelijk antwoord op geven. In het begin was ik er duidelijk teveel mee bezig en heb ik daarna afstand genomen en nu ga het veel beter en denk ik er eigenlijk veel aan vlak voor de NOD maar dat is toch niet zo gek? Je bent en blijft natuurlijk nieuwsgierig of het gelukt is, en ik denk ook zo als de tijd daar is komt het vanzelf.

Hoe denken jullie daarover hebben jullie een antwoord voor mij?

Veel liefs Fruit Girl
Ronde 8 1ste kindje ( 13 dec NOD )

Hoi Fruit girl,

Ik kan je zeggen dat het in mijn geval wel degelijk uitmaakte dat ik er teveel mee bezig was...

Bij de eerste duurde het 11 rondes voor het raak was...en het mooie was, na de10 de ronde dachten we alletwee, laat maar we hebben er zo geen zin in, veel stress, verplicht sex hebben bah bah...

Dus we besloten om gewoon te klussen als we zin hadden en ja hoor  1 ronde later werd ik zwanger...

Nu, bij de tweede, besloten we in december 2005 dat ik zou stoppen met de pil en we zouden wel zien, het kon wel weer 11 rondes duren toch??

Dus we klusten als we zin hadden en in april (4 rondes later) was ik weer zwanger...

Ik heb al een keer eerder op dit forum tegen iemand gezegd , probeer gewoon onstspannen te blijven en bedenk goed dat het gemiddeld een jaar kan duren voor je zwanger bent...

Kijk ook eens op www.babybytes.nl leuke informatieve site...

Succes en groetjes
Valerie
mama van Nikki (3) en 34+6 wk van een meisje

Dag dames, ik weet eigenlijk niet of het invloed heeft op de bevruchting  als je er teveel mee bezig bent.
Ik ben inmiddels 3 keer (waarvan 1 miskraam)  vrij snel zwanger geworden ,en ik was er echt wel veel mee bezig.
Natuurlijk denk je er veel aan als je besluit dat je samen graag een kindje wilt,dat is toch logisch.

Ik denk overigens wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden,en omdat je zo graag zwanger wilt worden zul je van allerlei "klachtjes " krijgen die duiden op een zwangerschap.
Vlak voor je NOD ga je je natuurlijk wel heel erg focussen op al die kwaaltjes.

Succes in ieder geval allemaal.

P.S. We gaan voor een derde en mijn NOD is 16-12.
Heb eigenlijk alleen wat steken in de onderbuik.
Maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.

hoi hoi
ik weet zeker dat als je er teveel mee bezig bent het minder snel lukt.maar de vraag is dan hoe doe je dat,er niet aan denken?het is moelijk vooral als het de eerste is.als het de eerste is heb je nog niet zo veel afleiding van de andere kinderen.we zijn nou met de zesde bezig en ik vindt het gewoon super spannend,maar heb afleiding genoeg met 5 kids om me heen.mesne gaan tegenwoordig tempraturen,op de klok klussen enz.maar ik kan me het wel voorstellen dat je er wanhopig van wordt als je na een lange tijd niet zwanger bent.maar toch ben ik van mening als je er niet zo mee bezig bent dat het dan sneller lukt.
liefs sil

Ook ik merk dat ik er veel mee bezig ben. Op zich valt het wel mee, maar toch tegen mijn NOD ga je toch weer hopen dat je zwanger bent. Dus dan ben je er wel weer mee bezig.
Elke keer als je hebt geklust, denk je ook van: zal het dan nu? Dus automatisch ben je er wel mee bezig
Wij zijn volgens mij in ronde 10 of 11 (tel al kwijt geraakt errug he) voor ons 1e kindje. NOD = 14 dec.

Groetjes Westie

Terug
Bovenaan