inwendig onderzoek

ik heb net een inwendig onderzoek gehda bij 38 weken en 2 dagen en nu blijkt de kleine nog niet ingedaald te zijn. maar omdat dit de tweede is maakt dat niet zoveel uit.
Maar nou kom ik thuis verlies ik gewoon hele bloed propjes is dat normaal na een inwendig onderzoek? ook heb ik last van krampen onderin mijn buik terwijl ik daar de laatste dagen geen last van had.
wie herkent dit??

liefs tanja

hoihoi,

Ook ik heb toevallig vandaag een inwendig onderzoek gehad. mijn verloskundige vertelde mij dat het heel normaal is dat je dan wat bloed verliest met bijvoorbeeld het afvegen, maar als het echt helderrood bloed is in een maandverbandje dat eventueel een begin zou kunnen zijn van een bevalling. ik weet niet hoever je bent, maar als je het echt niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd de verloskundige even bellen, daar zijn ze tenslotte voor!!! gewoon doen als je het niet vertrouwd...... Anders kun je altijd even een maandverbandje indoen om het goede in de gaten te kunnen houden.
waarschijnlijk hebben ze een bloedvaatje of zo geraakt waardoor je nu een beetje bloed verliest....

veel succes en als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen!!!

Groetjes dorien

Terug
Bovenaan