inwendige echo gehad na eisprong en niks meer te zien..?

Hallo iedereen, ik heb vandaag een inwendige echo gehad omdat mijn eisprong afgelopen weekend zou plaatsvinden. Nu was er niks meer te zien, wel was mijn baarmoederslijmvlies dik en moet ik volgende week bloed laten prikken op progesteron. Is het normaal dat er na de eisprong niks meer te zien is?

We zijn overigens sinds 2 weken bij de gyn aan het komen. Semen onderzoek was niet goed, bij mij ziet het er wel goed uit allemaal en het is niet onmogelijk om zwanger te worden volgens de gyn. Ik zou het fijn vinden wat meer ervaringen te lezen van stellen die in het zelfde schuitje zitten of hebben gezeten.

Groetjes
 
Hallo ja dat kan , als je eisprong is geweest dan zien ze dat niet meer met de inwendige echo .

dan moet je ervan uitgaan dat het gesprongen is ☺️.

gr G78
 
Hallo gebruiker,

Ja dat klopt dat dan je eisprong is geweest en als ik me niet vergis is dat ze je nu testen op progesteron om te kijken of dit daadwerkelijk gebeurd is.

Ik zit zelf weer in het IUI traject, dus die follikel metingen heb ik zat gehad. (tweede dochter is uit IUI ontstaan na 4,5 jaar proberen)

Het klopt dus ook dat je niets meer kunt zien met een inwendige echo jammer genoeg.

Succes!
 
Oke, ik had verwacht dat ik nog iets zou zien. Viel dat even vies tegen.

Wij zijn al 2.5 jaar zo aan het proberen zwanger te worden. Nu toch de stap genomen om er verder mee te gaan. Hoop dat er bij ons nu snel duidelijkheid komt over hoe we nu verder moeten qua behandelingen. Wachten duurt lang en ik ben een beetje ongeduldig hihi.

Ik ken eigelijk ook alleen maar IVF. Dus daar moet ik me nog in gaan verdiepen. Bedankt voor jullie reactie. Nu weet dat het niet raar is dat ik niks zag.

groetjes kim
 
Soms kunnen ze het op de eierstok zelf nog zien. Rafels van het eiblaasje en wat vocht er omheen. Maar meestal zie je 2 weken lang helemaal niets. Heel veel sterkte en succes in de mmm. Het is veel. Emotioneel en fysiek.
 
Terug
Bovenaan