Inwendige echo gehad.

Nou gister hebben we een inwendige echo gehad.
Ik zou nu 6 weken en 3 dagen moeten zijn maar het enige wat we zagen was een leeg vruchtzakje.
Nu moeten we 9 december terug komen voor een tweede inwendige echo om te kijken of er dan wel wat zit.
De gyn zei misschien dat je nog iets vroeger in je zwangerschap bent dan dat we denken, en dat er dan met 2 weken wel wat te zien is.
Mijn vriend blijft positief en zegt je zal zien over twee weken zien we wat zitten.
Maar zelf heb ik er een hard hoofd in.
Ik hoop het natuurlijk van harte maar we moeten nu dus nog 2 weken in spanning zitten.
Het was toch wel een klap gister en twee weken duurt voor mijn gevoel nog heel lang. maar goed ik probeer mijn gedachte de komende weken maar op wat anders te zetten zodat de tijd een beetje voor bij gaat.
En hopen op beter nieuws dan maar.

Groetjes Wijdrietjes

Hoi Wijdrietjes,

Dit komt heel vaak voor hoor! Misschien is het net te klein dat ze het kunnen zien of je bent net iets minder ver. Ik heb veel verhalen gelezen over dames die 2 weken later wel en vruchtje zagen en kloppend hartje. Zelf heb ik het ook gehad (Zie forum) Ik had vrijdag ff een spoedecho in het ziekenhuis daar was ook alleen een vruchtzakje te zien en dinsdag naar de vk en daar was een klein vruchtje op te zien met mooi kloppend hartje!

Groetjes Sheba.

Nou het komt vast goed 2 weken vindt ik wel lang om te wachten kunnen ze dat niet een week eerder doen, want rond de 7 weken moet je al echt wel een hartje zien kloppen. Nou succes met het wachten, maar blijf net zo als je man positief.

Liefs Margot

Hi,
Kwam even buurten vanaf het mei-gedeelte!

Wat ellendig zeg! Maar 6 weken is ook wel erg vroeg, zelfs voor een inwendige echo! Vaak zit je er net iets naast, en is er gewoon nog niets te zien!

Wij zijn ook geweest met 8 weken en 3 dagen en toen zagen we wel een klein vruchtzakje incl. kloppend hartje!

Over 2 weken zie je ongetwijfeld dat het goed is, 6 weken is gewoon onwijs vroeg!

Maak je niet teveel zorgen, maar ik weet hoe ontzettend moeilijk het is :(

Suzanne

Pfff, dat is geen leuk nieuws! Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom je nu 2 weken moet wachten. Dat si inderdaad erg lang!!
Hoop dat de volgende echo beter nieuws geeft!!

Hey hey,

Bedankt voor de reactie's.
De reden dat ik er twee weken op moet wachten is omdat er in dit ziekenhuis momenteel maar 1 gyn loopt.
Te weinig bezetting dus.
We hebben woensdag ook 5 kwartier moeten wachten voordat ik daadwerkelijk aan de beurt was.
Maar het is misschien ook wel wat jullie zeggen, het is gewoon nog te vroeg de gyn zei het ook al.
Maar hij zei ook dat je met 6 weken en 3 dagen toch al wel iets heel kleins moest zien, zijn gezicht stond toch wat zorgelijk dus vandaar dat ik er zo'n hard hoofd in heb.

Maar ik probeer zo positief moeglijk te blijven, en wacht gewoon netjes 9 december af.
Meer kan ik momenteel toch niet doen.

Oh wat vervelend. Maar volgens mij liggen de kansen nog goed. Misschien ben je iets korter zwanger of was het net iets te vroeg. Kan me voorstellen dat het nu nog een eeuwigheid lijkt te duren voor 9 december.

1 gyn, wauw dat is wel een heel klein ziekenhuis zeg!
Volgens mij kun je er nog weinig van zeggen. Ik hoop voor je dat het positief uitpakt.
Afwachten is helaas het enige wat je inderdaad kunt doen.
Dat zal in jou geval helaas wel erg lang duren!!

Terug
Bovenaan