inwendige echo.... wie heeft dit ook gehad?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,
Wil eerst even zeggen dat ik dit een heel leuk forum vind!!!
Ben nu ong 8 tot 10 weken zwanger van het eerste kindje, en heb morgen een inwendige echo om te bepalen hoe ver ik ben. Nu vind ik eigenlijk alles een beetje eng, en wilde ik vragen hoe zo'n inwendige echo gaat en of je daar iets van voelt (of een beetje pijnlijkk is) ik hoop dat iemand hier een berichtje op terug schrijft.alvast bedankt!!!

groetjes danny

Ik zou het niet weten, heb er (gelukkig) geen ervaring mee.
Volgens mij doet het niet echt pijn ofzo.
Succes!

xx Syrah

hallo

nou ik heb vorige week een inwendige echo gehad
en ik kan je vetellen het doet geen pijn
het drukt allleen een beetje op je blaas
succes     gr witte

He danny,

Ik heb ook een (inwendige) echo gehad toen ik bijna 10 weken was. Je moet je absoluut GEEN zorgen maken hierover, het doet geen pijn als je je gewoon ontspant (klinkt moeilijk maar op het moment dat je iets ziet bewegen op het scherm ben je dat "ding" helemaal vergeten).

veel plezier en geniet ervan!!!

groeten,
CIBI
26w6d

Ik kan bovenstaande alleen maar beamen.
Dat staafje is zo dun dat het echt geen pijn doet.
Leuk is anders, maar zo krijg je wel jullie kindje te zien.

Veel plezier!

Tessie

heej dank jullieallemaal, tis allemaal zo wennen, hihi, en dan nog allemaal van die 'rare' dingen die ze doen...pfff. haha, maar ik ben ook veel te blij dat ik morgen eindlijk iets kan horen en zien  ons kindje, dus de spanning zal idd wel gauw weg zijn als ik iets zie.
in ieder geval bedankt meiden!!!

groetjes danny

Hoi hoi,

Heb al meerdere malen inwendige echo's gehad en er is echt niets aan. Hoefde me er niet eens speciaal voor te ontspannen. Voelde me de eerste keer wel wat ongemakkelijk (gaat ook wennen hoor). Je ligt er als vrouw toch heel kwetsbaar bij op zo'n moment, maar dat is zo weg. Gewoon goed  op de monitor letten en meekijken.

Veel plezier,
E

Hoi,

Ikheb in het verleden meerdere inwendige echo's gehad, en het is meer dat je je schaamt dan dat je er last van hebt hoor.. Kijk maar goed naar het scherm en dan vergeet je alles behalve wat je ziet.... En als het goed is leggen ze goed uit wat en waarom ze wat doen en wat je ziet!

Heel veel plezier,

T

Terug
Bovenaan