inwendige echo

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

iemand ervaring met een inwendige echo ???
deze krijg ik namelijk volgende week kan iemand vertellen hoe dat gaat
ben nu 7 weken en 2 dagen en de vk zag nog niks op de echo

hoor het graag

liefs joyce

Hoi,

Ik heb daar wel ervaring mee. Het stelt niks voor. Je moet op die tafel gaan liggen met je benen  'in de stijgbeugels'  en dan stoppen ze er een staafje in, dat is het echo apparaat. Het is stukken dunner dan de gemiddelde penis dus iedereen kan het hebben, je voelt er amper wat van. Pijn doet het in ieder geval niet!

Jane (sept forum)

Hoi,

Maak je daar maar niet druk over. Ik heb dat gister gehad, ben nu 7 weken en via de buik konden ze ook niets zien.
Het is een soort dildo, maar dan een stuk smaller. Beetje ontspannen en je merkt er niks van.
Was echt leuk om te zien. Het hartje klopte al en je zag alles bewegen, echt super gaaf!
Ze lieten het hartje ook even horen.... Zucht ik kon er wel uren naar luisteren.

Succes en geniet er vooral van!

Liefs

ben de tel kwijt,zo vaak heb ik een inwendige echo gehad,ook buiten mn zwangerschappen om.
een gewoonte word het nooit.
maar een inwendige doet in ieder geval niet pijn.
is een soort van lange  dunne dildovorm waar ze een condoompje omschuiven en er glijmiddel opdoen,en dat brengen ze voorzichtig in je vagina.
genant,tuurlijk,maar je word echt niet bekeken hoor,de gynoecolog zit zelf ook geconcentreert naar het beeldscherm te kijken.
en als ze het echo apparaat er weer uit laten glijden doen ze dat heel discreet.

maar wat ik zeg,een gewoonte zal het niet worden maar er zijn ergere dingen in de wereld.
in ieder geval succes gewenst.

Terug
Bovenaan