inwendige echo?

Hoi Emmy,

Wat leuk dat je je eerste echo krijgt!!! Spannend hoor....

Ik zou er wel rekening mee houden dat deze inwendig gemaakt wordt. Het hoeft natuurlijk niet! Wellicht dat ze eerst proberen deze van buitenaf te maken, maar et kan zijn dat dit niet goed lukt, en dat zij hem dan alsnog inwendig maken.

Ik was met mijn eerste echo 9w en 3d. Ze zagen van buitenaf nog niks...

Je leest ook wel eens dat dit met een speklaagje op je buik te maken heeft,   maar daar kan ik me niet in vinden. Ik had destijds nog een hele strakke buik, en ook zo zagen zij uitwendig niets.

Ik zou er gewoon rekening mee houden dat het dus kan, maar het hoeft naturlijk niet.

Heel veel plezier bij de echo... toch heel bijzonder die kleine voor de eerste keer te zien...

X Miranda 19w en 2d

Meestal gewoon uitwendig. Mochten ze het niet helemaal goed in beeld krijgen dan krijg je nog een inwendige echo. Maar als je inderdaad 9 weken bent zal het uitwendig wel lukken.

Rianne (bijna 33 weken)

Hoi,
Met een termijn van 9-10 weken doen ze normaliter een inwendige echo,gewoon omdat de zwangerschap zich nog achter het schaambeen bevindt en het zo duidelijker in beeld komt,inprincipe met goede echo apparatuur zie je het met een uitwendige echo ook met deze termijn.
In het ziekenhuis waar ik zelf werk doen wij inwendige echo's met deze termijn.

succes!
groet melanie

quote: emmy26 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2009 09:12:36'));

Hoi,

ik kreeg met 11 weken een echo en deze moest toch nog inwendig omdat mijn baarmoeder naar achteren ligt. het hangt er dus vanaf hoe de baarmoeder ligt.

Groetjes Esmaralda

Hoi Emmy,

Allereers ook van harte met je zwangerschap!

Ik heb met 10 weken een echo gehad en die was uitwendig. De gyn zei wel: we kijken eerst even of we het uitwendig afkunnen. En we zagen het heel duidelijk, dus waarschijnlijk zal 't wel uitwendig zijn. Ik ben stevig en dat was bij mij geen belemmering om uitwendig iets te zien. Geniet van je echo!

Groetjes Corina

Hoi Hoi,

Ik heb met 8 weken een inwendige echo gehad vanbuiten af is niet eens geprobeerd.
Ga van een inwendige uit krijg je er toch een van buitenaf dan valt het altijd mee.

Ik heb de inwendige echo niet als vervelend beschouwd je bent zo nieuwschierig en je wilt zo graag dat dat het laatste is waar ik me druk om maakte!!

groetjes moi28

Ha meid, van harte gefeliciteerd. Spannend zo'n echo he? Ik heb met 9 weken een uitwendige echo gehad, alles was al heel goed te zien.
Ik heb ook wel eens een inwendige echo gehad en daar hoef je echt niet tegenop te zien. Ze doen een beetje glijmiddel aan die staaf, die is nog dunner dan een gemiddelde penisomvang  (ahum!) en je voelt alleen dat ze wat porren. Niet pijnlijk, niet vervelend!

Dus succes als je wel met de billen bloot moet! Het valt reuze mee en bedenk maar dat VK's elke week meerdere vrouwen zien die liggen te bevallen en dus echt helemaal wijdbeens liggen. Dus ze weten precies hoe het er  daar uit ziet. Voor hun gewoon werkmateriaal!!!

Terug
Bovenaan