inwendige echo

hoi,

gisteren naar de gynaecoloog geweest voor de eerste echo. Er is hartactiviteit dus dat is een goed teken. Nu had ik gisterenavond ineens een beetje bruine afscheiding. Ook heb ik sindsdien last van kramp in mijn onderrug, dat heb ik ook altijd als ik ongesteld word. Zou dit iets met de inwendige echo te maken kunnen hebben?

groetjes Linda

zoon inwendige echo kan geen kwaad hoor! krampactige pijn is meestal van het groeien van de baarmoeder dat kun je ook wel in je rug voelen..ales wordt nu een stuk soepeler enz.
kijk het gewoon even aan..meer kun je toch niet doen! zolang het maar geen vers bloed is,dan is alles goed! ook bruine afscheiding heb ik af en toe had tot een week of 12.
succes!
groetjes kim

Je baarmoedermond is heel doorbloed en gevoelig. Het kan heel goed mogelijk zijn dat er een klein haarvaatje is geknapt en gaan bloeden. Hadden ze je er niet voor gewaarschuwd? Helemaal niet erg hoor.
Die krampen kunnen inderdaad van het groeien van je baarmoeder komen en je onderrug voel je dan ook. Je baarmoeder hangt aan een grote band die vastzit aan je onderste ruggewervels... vandaar!
Dus als je niet erger gaat bloeden, hoef je je geen zorgen te maken. De echo was goed, dat veranderd echt niet zomaar en van een inwendige echo krijg je echt geen miskraam hoor!

ik had wel erg veel last van mijn buik na de inwendige echo. maar dat kwam ook omdat die echoscopist (particulier) alleen maar interesse had in de kwaliteit van de foto's..... na mijn echo's bij de gyn had ik wel wat lichte krampjes, maar geen bloedverlies oid.....
maar zoals bloempje ook zei.... de echo was goed en dat veranderd niet zo maar na een inwendige echo....

hoi.

ik heb heb sinds vorige week dinsdag ook bruine afscheiding gehad en dacht ook dat het weer mis ging omdat ik voor mijn dochtertje ook een miskraam heb gehad, maar toen had ik ook hele hevige krampen erbij. en dat is wat de verloskundige mij ook vertelde afgelopen woensdag zolang je geen hevige krampen hebt is het goed. ik heb nu 23 dec de 7 weken echo. en moet zeggen vind het weer spannend. maar zolang je gevoel maar goed is en dat had de allereerste zwangerschap meteen al niet.

Tijdens mijn vorige zwangerschap verloor ik al bloed als ik eens flink moest hoesten. Ik zou me niet te druk maken want tijdens je zwangerschap is alles wat beter doorbloedt... Veel succes met je echo!

Ik verloor tijdens mijn eerste zwangerschap al bloed als ik eens flink moest hoesten dus ik zou me niet te druk maken. Bruine afscheiding en buikpijn heb ik tijdens deze zwangerschap ook gehad... de 2 ukkies doen het nog prima. Ik neem aan dat je binnenkort nog een echo krijgt, dan zul je het weer met eigen ogen kunnen zien. Succes en probeer niet teveel te piekeren....

(en nou zie ik dat mijn reactie die ik net bij iemand anders kwijt was hier staat -> de eerste reactie dus.... ik ben echt zoooo technisch haha.... de 2e is dus voor jou!)

Terug
Bovenaan