inwendige of uitwendige echo

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Weten jullie ook wanneer je een inwendige of een uitwendige echo krijgt?

Hebben jullie ervaring met een inwendige echo?

Gr.Meisje82

Ik heb twee keer een vroege echo gehad, omdat ik miskramen had gehad mocht ik al met 7 weken een echo. Dit was inwendig. Maar ook een keer met 9 weken en die was wel uitwendig.
Ik vond die inwendige echo best meevallen hoor, was veel te blij dat ik al zo'n vroege echo mocht om de onzekerheid weg te nemen.

Liefs Annemarie

Hoi, hoi,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook 2x een inwendige echo gehad. Valt mee hoor. Vooral vroeg in de zwangerschap kunnen ze met een inwendige echo alles beter zien. Dit keer heb ik met 9 weken een uitwendige echo gehad, was meteen duidelijk.

Groetjes, Jonna

hi,

ik heb een paar uitwendige echo's gehad en een inwendige.
dat is niet eng of raar, ze kunnen met een inwendige echo ook goed zien of de baarmoederhals goed is . ik had veel vruchtwater en het risico is dan dat je baarmoedermond voortijdig uitzakt. NOT dus, want kleine puk zit er nog tegen aan te headbangen.
zo'n inwendige echo maken ze met een soort dildo maar dan een hele smalle. een uitstrijkje laten maken  is een rotter gevoel. en bovendien , je doet het niet alleen voor jezelf, t gaat om de kleine en hoe die er bij ligt.

gjes Miep36 (41.1)

Hoi,

Ik heb met de eerste zwangerschap alleen maar uitwendige echo's gehad, met de tweede zwangerschap 2 x een inwendige omdat ik bloedingen had en ze met de uitwendige niks konden vinden (eentje met 6 weken en eentje met 8 weken)  Het valt heel erg mee en doet absoluut geen pijn, gewoon proberen ontspannen te blijven en als het toch pijn doet (kan me nie voorstellen, gewoon zeggen tegen de vk). Het is inderdaad en dunne staaf.
Ook met deze derde zwangerschap heb ik nu 2 x een inwendige echo (weer 6 en 8 weken) gehad en stelt eigenlijk niks voor......als je je kindje ziet heb je er dat graag voor over.
Niet dat ik zomaar voor iedereen open en bloot ga liggen hoor....heb behoorlijk wat schaamte moet ik zeggen.

Groetjes van Mieke mv Lotte en Jozua
en 8 weken zwanger van een "kadootje"

Terug
Bovenaan