inwendige of uitwendige echo

Hallo allemaal,

woensdag 11 juni hebben wij onze eerste echo (joepie!!!) en nu vraag ik me af of dit inwendig of uitwendig gebeurd. Ik hoor namelijk ook wel eens dat dit inwendig gebeurd.

Ik ben woensdag 10 weken en 4 dagen volgens mijn eigen berekening.

Groetjes,

Eerst kijken ze uitwendig om te kijken of het te zien  is,is het nog niet te zien dan gaan ze een inwendige echo maken!
Maar met ruim 10 weken mag je er wel vanuit gaan dat je een uitwendige echo krijgt.

groetjes, nice

Jaaa, met 10 weken krijg je wel een uitwendige echo hoor. Tenzij ze volgens hun zelf niet echt "scherp" beeld hebben, doen ze het inwendig. Maar ze kijken altijd eerst of het uitwendig kan!

Volgens mij is het vanaf ongeveer tien weken gewoon uitwendig hoor. Bij mijn vorige zwangerschap deden ze wel een inwendige echo, toen was ik ook tien weken, maar nu hoor ik het helemaal anders om me heen.

Nou, was dus mooi direct een inwendige echo hoor! Vond ik best even vervelend en die man had daar niet echt begrip voor.

Wel even wat gezien en een fototje meegekregen. Heel even een hartje zien kloppen, maar ik heb er echt een rotgevoel bij. Was misschien maar 2 minuten en niets kunnen vragen of wat dan ook. Heel vervelend.

Mag nu bij een HA in de buurt 4 juli om een echo komen om te kijken of het vruchtje gegroeid is, aangezien ik me daar zorgen om maak, aangezien ik een week minder ver ben dan dat de HA had uitgerekend. Ook dit heb ik niet kunnen vragen aan de gynaecoloog.

Ik heb er een rotter gevoel over dan voordat ik ernaar toe ging. Jammer.

Groetjes,

Terug
Bovenaan