<p>Hallo Ik ben nw hier mijn naam is Sophie ik ben moeder van 2 jongetjes Jens van 3.8 jr en Max van 1.5 jr . Ik heb een vraag over de oudste . Hij is altijd een super makkelijk kind geweest maar de laatste weken gaat hij gedrag vertonen waar ik geen raad mee weet .Hij kan zomaar omslaan van een gezellige kwebbel in een heel boos jongetje die niet gilt of schreeuwt maar boos op een plek gaat staan waar hij niet meer vanaf komt .Op opmerkingen als : Jens mama ziet dat je boos bent negeert hij. Ik moet hem dan ook laten ander word hij woedend en gaat wel gillen .Mijn man is minder geduldig en als we moeten eten haalt hij hem van zn plek en zet hem op zn stoel waarvan eten geen sprake is . Je raad het al het eerste echte opvoeddiscussie tussen mijn man en mij is geboren waar ik zeg ..laat nou zegt hij ..Onzin hij moet gewoon luisteren . Ik snap mijn man ook wel want hij kan daar gewoon wel 20 a 30min blijven staan .Ik negeer het gedrag en houd me bezig met alles behalve Jens na een tijd gaat hij weer spelen maar blijft nukkig en negeert vooral ons Moeten we het blijven negeren ? Moet hij luisteren ? Iemand die dit herkent ?</p><p> </p>