inzinking + eindelijk hulp in de huishouding..

hoi meiden,

hoe gaat het met jullie?. Ik heb afgelopen weekend echt even een inzinking gehad. De meiden waren al 2 weken heel onrustig met slapen, vaak wakker 's nachts en vooral veel te vroeg wakker. Ik zat er vrijdag echt helemaal doorheen. Door maagzuur en last van mn rug zag ik het schoonmaken in huis ook echt niet meer zitten.   Was gewoon oververmoeid denk ik. Mijn man had eindelijk door (dat probeer ik hem al maanden aan het verstand te brengen) dat we echt hulp in de huishouding nodig hebben. Het is gewoon niet te doen, 3 dagen werken, twee kleine kinderen en zwanger zijn. Ben mijn 2 thuisdagen eigenlijk continue in de weer met de was, de kinderen en het oppervlakkige schoonmaakwerk in huis. En kan dus ook geen rust pakken (de oudste slaapt helaas niet meer overdag)
Toen zaterdagavond na een gezellige avond uit met wat oude vrienden werd ik opeens supermisselijk. Alles eruit gegooit, midden op straat! en de volgende ochtend nog een keer en de rest van de dag op de bank en in bed doorgebracht. Gelukkig voel ik   me vandaag wel een stuk beter...
Moet nu toch echt rustig aan gaan doen, anders dan komt het niet goed..Luisteren naar je lijf he, maar dat blijft lastig als je altijd zoveel te doen hebt.. Hopelijk vind ik snel een betrouwbaar iemand om te helpen,dat is dan al een hele zorg minder!
groetjes
Klarie

Och meid toch wat een toestand allemaal, het is goed dat het nu ook bij je man doordringt dat het zo echt niet meer kan.
Misschien dat je ook wat minder kan werken zodat je wat meer rust kan hebben want een huishouden en alles erbij en kleine kinderen thuis lopen is niet niets.
En dan ook nog eens niet goed je nachtrust mee kunnen pikken dat valt niet meej.

Ik hoop dat je snel weer wat beter gaat voelen en ik denk dat je een hele verstandige beslissing gemaakt hebt.
Misschien zijn er vrienden/vriendinnen/familie/ouders/schoonouders die wat taken van je over kan nemen zodat jij dat in die tijd, tijd voor jezelf en rust kan nemen want dat is nu heel belangrijk.

Sterkte ermee en probeer dankzij alles positief te blijven en te genieten van dat kleine wondertje in je buik

Terug
Bovenaan