Ipv 3 nu ineens 4 eieren.........oeps

Geen drie eieren maar nu ineens 4

En bijna allemaal even groot. ( 16, 15, 15, en 14 mm_

LH test gelukkig Negatief.

Maar ze hebben bloed geprikt en hoor vanmiddag of ik door mag gaan met deze IUI of niet
( 4 is beetje te veel van het goede)

Morgenochtend moet ik dan weer komen, weer een echo. Als het doorgaat zal de inseminatie zondag wel worden

Dus misschien dat ik dan dus niet kan komen zondag, trouwens eerst komen sochtends mijn schoonzus, zwager en de kids.

Maar moet dus even zien wanneer dan de inseminatie is, als die er al komt dus......................je hoort t nog wel!

Raar he trouwens, ineens 4 eieren?
Waar komt die 4e nu zo ineens vandaan?

Lekker he!

heb ik weer, ja misschien toch iets te heftig met die kegels en die bowlingballen tekeer gegaan?

Ik ga zo maar slaapliedjes zingen, misschien vallen er dan 1 of 2 eieren in slaap...............

Ik houd je op de hoogte!

Knuffel
Cynthia

hé Cynthia,

Wat spannend nu toch weer? Waar komt dat 4 de ei nu weer vandaan?? Het is toch echt te hopen dat er eentje in dut.
Maar als je drie eitjes hebt, gaat de IUI dan gewoon door? In het AZM is zelfs de regel dat er geen iui mag plaatsvinden als er meer dan 2 eitjes aanwezig zijn. Raar maar waar, dat verschilt toch allemaal per ziekenhuis toch?

Nou heel veel succes er mee.

Liefs van Indy

Hoi Cynthia,

Ik hoor hier eigenlijk niet (meer). Maar ik kijk af en toe weleens bij dit forum gedeelte omdat ik zelf ook heel erg lang over heb gedaan om zwanger te worden (4 jaar).
Bij elke  poging  met het spuiten van Menopur had ik max. 3 eitjes en de laatste poging die ik had gedaan bleek ik opeens 4 eitjes te hebben.  Toch had de gyneacoloog besloten dat ze het erop zouden  wagen.  En nu ben ik dus zwanger (van 1 kindje). Die vierde eitje was dus gewoon mijn gelukstreffer. Ik hoop voor je  dat  je je inseminatie krijgt (ik had geen inseminatie, was niet nodig bij ons)  op zondag.  En natuurlijk  dat je dan ook zwanger raakt.  

Liefs Ami    

Terug
Bovenaan