Irene, moeder van Anouk

Hoi Irene,

Ben jij de moeder van Anouk die begin december bij Isis in het ziekenhuis heeft gelegen?
Dat zou ook toevallig zijn!
Hoe gaat het met haar? Ik hoop dat ze genoeg opgeknapt was om geopereerd te worden?!
Ik hoop dat alles bij jullie net zo goed gaat als bij ons (afgezien van het loopoord dan)

Groetjes,
Michelle
 
Hai Michelle,

Nee helaas... ik ben wel mama van Anoek (6mnd) maar die heeft sinds haar geboorte niet meer in het ziekenhuis gelegen (gelukkig) Jou kleintje dus wel begrijp ik? Wat vervelend zeg, hoop dat alles nu weer goed is/ gaat komen!
Maar misschien is hier nog een andere mama van Anoek?? die wel bij Isis in het ziekenhuis lag? Hoop het voor je maar zou wel toevallig zijn!
Mijn Anoekje schrijf je trouwens ook met oe dus misschien dat daar verschil in zit??
groetjes Irene

ps hoe oud is Isis nu eigenlijk?
 
Hoi Irene,
Jammer, het zou ook wel een beetje te toevallig zijn... maar wees maar blij, het is geen pretje om een kind te hebben dat in het ziekenhuis ligt. Isis moest een week blijven met een nierbekkenontsteking. Niet levensbedreigend maar wel iets om goed in de gaten te houden.
Isis is nu 11 maanden, gaat echt supersnel de tijd. Over 5 weken alweer een jaar....
Veel plezier met je kleine Anoek! En misschien komen we elkaar nog tegen op het forum
 
Terug
Bovenaan