irene/ myrthe

heyhey

wilde jullie even heel veel succes/sterkte wensen voor morgen.
maak je niet te veel zorgen he, als je je meissie uit handen moet geven.
komt helemaal goed!
ga je naar ruwaard?

nou meid, doe rustig aan en we horen t wel.

liefs, do

hey do,
veolgens mij was het weer uitgesteld naar volgende week vrijdag?? als ik het goed heb.. stond op de hyves van voorjaar 2008.

Liefs, Christien

Hoi hoi,

Ja de operatie is uitgesteld. De chirurg had persoonlijke motivaties en de hele operatie van al die kinderen ging niet door. Best KL***.... Vooral omdat ik er stiekum toch een beetje tegenaan hikt. Dan waren we er nu vanaf.

@Do ja inderdaad in het Ruwaard. Eerst was hier een arts die helemaal niet lief omging met kinderen. Maar die is net met pensioen. Anders had de ha ons doorverwezen naar Rotterdam. Nu nog een weekje wachten....
Maar wel heel lief dat jullie aan me dachten.

Liefs Irene

heyhey

k*te zeg, dat de operatie is uitgesteld.
kan me idd wel voorstellen hoor, dat je er tegen aan hik, en dan moet je nog een week wachten :mad:
nou ja, probeer er niet te veel over na te denken hoor. laat t allemaal een beetje over je heen komen, en voor je t weet is het volgende week zaterdag en is alles achter de rug!

mag ze diezelrfde dag nog naar huis? of moet ze een nachtje blijven?
wel lekker dicht bij voor je, ruwaard.

nou meid, fijn weekend!

liefs, do

Het is zelfs zo dat zodra ze wakker is ze al mee naar huis mag! In tengestelling tot kindjes waarvan (ook) de keelamandelen worden geknipt. Die moeten blijven tot einde vd dag en moeten eerst goed drinken.
En ik weet ook wel, het is een operatie van niks en zodra ik buiten de operatiekamer ben zijn zij al klaar. Maar evengoed vind ik het stiekum best spannend haha.
En we hadden 's avonds ook een bruiloft, waar Rob nu alleen naar toe gaat. Want ik laat haar niet diezelfde dag al met een oppas achter, hoe lief die oppas ook is hoor!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan