Irene vervolg

Ik ben een werkende moeder, maar soms zie ik dat ook niet meer zitten.Mijn man werkt als buschauffeur op de lijndienst en daarnaast hebben we een rijschool en ik geef personen auto rijles.En als mijn man vrij is geeft hij ook rijles, maar hier zijn we 6 dagen in de week mee bezig en daarnaast moet ik het huishouden ook nog doen, dus bij mij stroomt het nog wel eens over in het hoofd van al het werk.Als Aniek naar de creche gaat twee dagen in de week dan heb ik de die twee dagen rijles geplant staan, en als mijn man vrij is geeft hij rijles en dan kan ik kleine klusjes doen in huis het hoog nodige zeg maar, die andere dingen blijven liggen en stapelen maar op.Soms is hij ook wel op de dag vrij als Aniek naar de creche gaat en dan geeft mijn man rijles en dan kan ik door het huis fietsen, maar dan wordt alles nog niet echt een keer grondig gedaan.En als Aniek thuis is kan ik niet echt de grote schoon maak gaan houden dus dit geeft hier in huis nog wel eens de nodige conflicten.
Ik kan er niet tegen dat ik het allemaal niet bij kan houden en dan wordt ik gefrusteerd en boos, dus wij weten soms ook niet wat wij nog moeten.
Ik zit dan wel eens te denken als ik dan ook kan thuis blijven met een thuis baan tja maarja wat is een goede thuisbaan dus ik dacht misschien heb jij al iets gevonden wat betrouwbaar is.

Groetjes Willy

Jee meid, ja ik kan me voorstellen dat het af en toe teveel wordt.
Ik heb helaas nog niet veel gevonden. Je kan wel googlen, er is een hele vacaturesite voor thuiswerken. Maar meeste krijg je punten voor die je dan kan inleveren voor vvv-bonnen o.i.d.
En sommige zijn niet betrouwbaar. Moet je een starterspakket voor betalen van €40,-, daar geloof ik niet zo in.
Ik sta er nog steeds voor open. Ga nu taart versieren voor Myrthe dr verjaardag en wie weet lukt dat goed en willen anderen dat ik dat ook voor hen doe. Dan verdien ik ook een klein zakcentje....

Heb jij al ideeën?

Liefs

hey meiden

ik breek ff in op jullie topic. sorry.

irene, heb voor je lopen googelen.
dit is de site. allemaal thuiswerk aangeboden, ook via een erkent bureau.
starterspakketten zou ik idd ook niet kopen.
en mailtjes lezen voor 25 euro per mail, lijkt mij ook bullshit ( dat kreeg ik toen aangeboden)
weet niet of je heel veel vrienden/kennisen hebt,
maar fm groep is een bedrijf dat parfum verkoopt.
jij kan ook parfum verkopen via hun. je krijgt dan een prijslijst, en daar kan jij dan bv 2 euro per flesje boven gaan zitten, zodat je winst maakt.
mocht je meer info willen, hoor ik t wel.
heb t zelf ook gedaan.

liefs, do

oh ja, hier is de link van google:

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=thuiswerk+rotterdam&meta=&aq=0&oq=thuiswerk+rotterd

Terug
Bovenaan