@Irene

En? Heeft Rob het er vandaag op z'n werk over gehad? Ik hoop het en natuurlijk dat er een verandering komt. Behalve voor Myrthe is het voor jou ook belangrijk dat ie er meer is. Ik snap inderdaad wel dat ie "gek" word als ie niet sport. Hij heeft ook tijd voor zichzelf nodig. Zeker met zo'n drukke baan.
Nou ik hoop hier snel een positieve reactie van je te lezen.

Dikke kus Trudi

Hoi hoi,

Gister pas laat thuis, ik had oudercommissie op werk :(

Zijn gesprek ging wel okee. Er werd gezegd dat ie minder hard moest werken (haha) en als er problemen zijn, hij zijn baas moet bellen om zijn frustraties te uiten zodat thuisfront daar geen last van heeft.
Hij werd gevraagd de komende tijd te blijven op functie om alle weglopende collega's te overbruggen, om dan voor 1 juli samen te zoeken naar een nieuwe functie binnen bedrijf.

Op zich dus heel positief. Zijn baas zag dus zelf al dat het niet gaat zoals nu alles gaat.
Nou ken ik Rob ook een beetje, die neemt niet zomaar gas terug.
Maar hij probeert het wel. Vaak op dagen dat ie in Nieuwegein zit dat hij besluit om 17u naar huis te gaan. Wat neerkomt op spitsuur en dus alsnog 18.45u thuis zijn haha.
Maar als hij hier in Rotterdam zit dan vertrekt ie later ivm spits... Snap jij m nog? Mannenlogica.

In zijn optiek moet hij nu veel van zich laten zien zodat hij verder kan groeien en betere functies krijgt.
Zo deed zn vader t ook (alhoewel Rob nu al beter zit dan hij ooit had) en Rob denkt ook dat t zo moet, helaas.
Ik probeer m echt aan verstand te krijgen dat ik liever in flatje zit en we allen gelukkig zijn dan zoals het nu gaat.

Het zal wel ff tijd nodig hebben.

Hoe gaat het met jullie? Nog leuke nieuwtjes?

Kus Irene

Er werd gezegd dat ie minder hard moet werken?????
Das makkelijker gezegd als gedaan...... laat ze liever als de sodemieter nieuwe mensen aan nemen.
En voor 1 juli een nieuwe functie zoeken is opzich chill, maar dat duurd nog wel heel lang......zucht.....
Ik hoop echt dat ie wel wat gas terug kan nemen.
Heb je wel eens echt met hem rond de tafel gezeten?
Niet even tussen neus en lippen door, maar echt er even voor gaan zitten?
Ik hoop voor jullie dat het beter word..... en het liefst een beetje snel ;o)

Hier gaat het goed. Ik was een beetje verdrietig vanmiddag omdat ik naar de supermarkt (200 meter) was gelopen en concludeerde dat dat nu echt niet meer gaat.
MAAAARRRRRR............
toen maakte Jasmijn me heeeeeeeeeeeeeeel erg blij!!!!!
ZE LOOPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHA!
Goed he!
Ik ben zoooooooooo trots.

XXX

WAT??????? ECHT? al paar stappen helemaal los?
Wat een knappe meid!
En nu flink oefenen, zodat ze straks als de kleine er is, lekker weg kan rennen als je loopt te stoeien met kinderwagen hahahahahahaha
(Myrthe loopt sinds kort weg en gaat zich dan verstoppen :s)

We hebben al meerdere keren rond tafel gezeten. Ik heb namelijk op gegeven moment gezegd dat het voor mij niet meer hoeft op deze manier.
Ook al relatietherapie voorgesteld, maar hij is niet zo'n prater....
Begrijp me niet verkeerd, ik hou heel veel van hem en wil graag verder. Maar niet zo.
Dat deed hem wel schrikken dus hij probeert wel meer tijd vrij te maken.
Dus we proberen samen 1x in maand weg te gaan. Myrthe logeren en wij tijd samen. We praten veel en het is even doorbijten.
Vandaar dat ik laatst ook zei dat de sex ver te zoeken is. Ik wil wel, maar hij is totaal niet ontspannen en als hij het wel een keer is dan ben ik het niet hahahahahahaha.....

Maarre heb je niet mensen in de buurt die je kunnen helpen met boodschappen en langs kunnen komen om met Jasmijn te wandelen of in ieder geval jou even kunnen ontlasten?
Want Remco moet ook werken toch?

XX

Goed dat jullie ook echt tijd voor elkaar maken. Ook al is het maar eens per maand, het is iets.
Praten is heel belangrijk dus zo af en toe zal ie er toch maar aan moeten geloven.
Ik hoop echt dat het snel beter gaat!

Remco werkt idd, maar kan 's avonds en in het weekend wel huishouden en boodschappen doen. 3 Ochtenden in de week komt de gastouder zodat ik even ontlast word en Jasmijn even wat meer te doen heeft.
Ach nog ongeveer 10 weken....... dat valt wel te overzien...

X

Terug
Bovenaan