Hoi hoi,
Gister pas laat thuis, ik had oudercommissie op werk
Zijn gesprek ging wel okee. Er werd gezegd dat ie minder hard moest werken (haha) en als er problemen zijn, hij zijn baas moet bellen om zijn frustraties te uiten zodat thuisfront daar geen last van heeft.
Hij werd gevraagd de komende tijd te blijven op functie om alle weglopende collega's te overbruggen, om dan voor 1 juli samen te zoeken naar een nieuwe functie binnen bedrijf.
Op zich dus heel positief. Zijn baas zag dus zelf al dat het niet gaat zoals nu alles gaat.
Nou ken ik Rob ook een beetje, die neemt niet zomaar gas terug.
Maar hij probeert het wel. Vaak op dagen dat ie in Nieuwegein zit dat hij besluit om 17u naar huis te gaan. Wat neerkomt op spitsuur en dus alsnog 18.45u thuis zijn haha.
Maar als hij hier in Rotterdam zit dan vertrekt ie later ivm spits... Snap jij m nog? Mannenlogica.
In zijn optiek moet hij nu veel van zich laten zien zodat hij verder kan groeien en betere functies krijgt.
Zo deed zn vader t ook (alhoewel Rob nu al beter zit dan hij ooit had) en Rob denkt ook dat t zo moet, helaas.
Ik probeer m echt aan verstand te krijgen dat ik liever in flatje zit en we allen gelukkig zijn dan zoals het nu gaat.
Het zal wel ff tijd nodig hebben.
Hoe gaat het met jullie? Nog leuke nieuwtjes?
Kus Irene