@irene

hey hey

ik las je berichtje bij patricia haar topic en wilde daar even op reageren :D

toen ik 2 jaar was, werden bij mij alle amandelen eruit gehaald.
ik kan me de narcose nog herinneren als de dag van gisteren!!!!! is nu 19 jaar geleden.
ik kreeg dat kapje op, en zag letterlijk alle artsen draaien!!!
dus idd, het is niet waar hoe jonger je bent, des te sneller je t vergeet, want ik zal die narcose nooit vergeten!
heb op mn 10e nog een narcose moeten ondergaan, maar toen mocht ik kiezen en koos ik voor een spuitje in mn hand.

dus idd absoluut niet waar wat die mensen zeggen.
sommige kinderen weten er idd niks meer van, andere houden er trauma's van over.

wel vervelend zeg, dat ze nu zo bang is.
waar is ze dan precies bang voor?
hoe gaat t verder met jullie?

liefs, do

Hee,

Ja ik vond het ook zo'n onzin... Toen ze geopereerd was zei iedereen het nog. Nou ik ga er dus keihard tegenin haha.

Myrthe was een supermakkelijk kind die op iedereen afstapte en bij iedereen op schoot ging zitten.
Nu moet ze echt niks van andere mensen hebben, eerst de kat uit de boom kijken. Als mensen haar met rust laten, stapt ze er binnen 5 min alsnog op af, gelukkig. Maar is toch anders.

Veel mensen vind ze ineens eng. Van de week in de supermarkt, liep een vrij brede man achter haar. Nou gillen dat ze deed. Dr boodschappenkarretje liet ze staan en vluchtte zo un mijn armen!
(herken ik helemaal niet)

Verder bv liedje + clip van de drie biggetjes van K3. Daarin zijn paar verleed als dieren.
Altijd danste ze op dat nummer. Nu gilt ze NEE NEE als ze het ziet en jumpt zo op mijn schoot.

En geholpen heeft het ook niet. Ze is nog steeds verkouden en momenteel is het nog verergerd. Ze hoest flink erbij, slaapt daardoor slecht.
En omdat we haar kamer en gang verbouwen slaapt ze bij ons op kamer (in eigen bedje) dus ik slaap ook al 3 nachten slecht van dat gehoest, gesnurk en alles.
hahahaha

Ik las dat Nathalia een brilletje moest. Een leuke gevonden? Ik ben erg benieuwd.

Hier verder alles okee, alleen dus moe haha. En bij jullie? Hoe is het met beebje?

(pff weer lang verhaal)

Liefs Irene

heyhey

denk je dat dat met die operatie te maken heeft?
ik denk eigenlijk meer aan de leeftijd.
nathalia schrikt ook opeens heel snel, is ook banger voor iedereen (zelfs van opa en haar oom)
als ze iets eng vind (of iemand) ga ik daar altijd met haar naar toe en leg uit dat die persoon of dat ding helemaal niet eng is. meestal is het daarna weer goed.
van de week schrok ze opeens heel hard, omdat de vloer kraakte!
ze sprong een gat in de lucht en rende gelijk naar me toe om idd gekroeld te worden.
ik pak haar dan bij haar handje vast, ga terug naar die plek waar t is gebeurd en laat zien wat er nou precies gebeurde en waarom ze schrok.
nou, t was gelijk over!

jou supermarkt verhaal.
ik zou aan nathalia uitgelegd hebben dat het gewoon een meneer is, die ook boodschappen doet, net als wij. ga maar zwaaien naar die meneer, zou ik zeggen.
als ze het niet doet (meestal werken die mensen ook wel mee, door naar haar te zwaaien of hallo te zeggen) dan zegt mama "hallo meneer" met een glimlach.
zodat ze kan zien dat mama daar ook niet bang voor is, en zij dat dus ook niet hoeft te zijn.

ik hoop dat dit voor jullie ook zal werken.

ja, hier gaat alles goed.
ben continu misselijk en heel erg moe de hele dag.
als nathalia gaat slapen, ga ik ook even op bed liggen smiddags. heerlijk zeg.
dinsdag de echo. zooo spannend gewoon.
ben benieuwd hoe ver ik nu ben. en of alles goed is met hem/haar.
heb er nu wel vertrouwen in dat het goed zit.
omdat ik zo ziek ben. was ik bij mn bbz-pen helemaal niet en bij nathalia wel.
is wel fijn om nu te kunnen vergelijken :D

we hebben idd gisteren een leuk brilletje uitgezocht.
nathalia heeft hem zelf uitgezocht eigenlijk hihihi
meneer zette er 1 op haar neus, en was helemaal perfect. toen hij een andere op wilde zetten begon ze heel hard te huilen want ze wilde die andere.
toen hij die 1e dus weer opzette was alles weer helemaal goed.
(moet zeggen dat ik hem zelf ook t mooiste vond staan) dus ja, dan wordt het die 1e he :D
ik heb helaas geen foto gemaakt.
was wel de bedoeling maar op dat moment dacht ik er niet over na.
t is een heel ander kind met een brilletje op hihihi

wat rot zeg, dat jullie zo slecht slapen!
en wat k*te dat je nou niks merkt van die operatie.
we hebben zo hard geduimd dat ze dan niet meer zo verkouden zou zijn enzo.
(nou heerst t ook wel want wij zijn ook alle 3 flink verkouden)
heb je nog wel controlle afspraak bij de kno arts?

wat gaan jullie kopen voor sinterklaas en kerst voor myrthe?
en gaan jullie nog wat speciaals doen?

nou, ik ga er ook maar weer eens vandoor.
ook ik kan geen korte verhalen schrijven hahahaha

liefs, do

Hey Irene
Wat je hier beschrijf over Myrthe daar heeft Shanice ook last van . Gisteren waren we even bij oma en daar was ze zelf een beetje truttig aan het doen .
Ik wou ook nog even reageren over de opmerking dat je een ouder kindje kan uitleggen wat gebeurt is ook niet helemaal waar. Als mijn man niet mee was geweest hadden ze Milton echt niet onder narcose gekregen hoor en hoe hij eruit kwam was ook verschrikkelijk ik kon hem niet houden ik heb zitten huilen echt waar dat vond ik vreselijk en hij was echt bang om te gaan slapen dus dat is ook onzin . Ik heb het zelf ook ervaren en ben het ook nooit vergeten. Maar ik steek het erop dat de kleintjes weer in een fase zitten ze gaan steeds meer dingen beseffen en ontdekken wat denk je hoe spannend is voor een kleintje zelf mogen te lopen in de stad dat zijn allemaal nieuwe indrukken die ze opdoen en dat moeten ze ook verwerken . Shanice was meestal vrij makkelijk tot de laatste maand savonds niet naar bed willen drama midden in de nacht huilen . Niks van iemand moeten hebben continue mamamamamam word er gek van . Oja bij Milton heeft het ook niet geholpen maar ja hij is ook asmatisch en dit weer is heel slecht voor hem vandaar nog een extra puf voor hem pff
Hey sterkte
groetjes lisette

Hey,

lees ff mee,
Jordy heeft geen operatie gehad, maar hij zit nu ook in een fase dat veel eng is. Zelfs de buurman die binnekomt zorgt ervoor dat hij hard naar me toe rent en opgepakt wil worden omdat hij schrik heeft.
Terwijl hij buiten altijd aan het dollen is met hem ?!?

Denk dat het ook wel een beetje de leeftijd is, kan wel zo zijn dat zo'n operatie dit natuurlijk een beetje versterkt...Maar daar heb ik geen ervaring mee. (En eigenlijk ook heel blij mee als ik dit lees)

Gr Wen

Terug
Bovenaan