Irene??

Heb jij ook zo last als jij je dochter tilt met je zwangerschap?ik heb de hele dag pijn in de buik en ik til er wel maar toch echt niet zo heel vaak.

Groetjes Willy

Hoi hoi,

Ja mijin buikspieren voel ik al goed. Heb sowieso last van mijn bekken, dus probeer zo weinig mogelijk te tillen.
Ook met omdraaien in bed is mijn buik al best gevoelig.
Overigens vandaag echo gehad, ben nu precies 8 weken en zag al een mooi kloppend hartje.
Jij moest morgen toch?

Liefs Irene

Hoi hoi,

Ja mijn buikspieren voel ik soms al goed. Ook met omdraaien in bed soms al. Goed gevoelig.
Maar ik heb ook al last van mijn bekken, dus probeer zo min mogelijk te tillen. Ook al kom je er soms niet onderuit met kleine knuffel peuter.
Heb vandaag echo gehad. Ben precies 8 weken en zag al een mooi kloppend hartje. Was zo mooi om te zien. Vooral omdat ze 2 weken geleden nog geen vruchtje zagen, alleen vruchtzakje. Dus ben echt heel erg opgelucht.
Jij moet morgen toch? Heel veel succes.

Liefs Irene

ja hoor irene..zo komt het forum wel vol als je alles dubbel gaat plaatsen.hahah stom forum he....moet je opletten..komt dit er ook 2 x op...Ireen,wat fijn dat je een kloppend hartje hebt kunnen zien..liefs,karin

ja hoor irene..zo komt het forum wel vol als je alles dubbel gaat plaatsen.hahah stom forum he....moet je opletten..komt dit er ook 2 x op...Ireen,wat fijn dat je een kloppend hartje hebt kunnen zien..liefs,karin

Hoi Irene

Oh wat geweldig dat je al een kloppend hartje gehoord hebt.
Ik zit te wachten voor mijn afspraak, ik moet om 15:00 uur in het ziekenhuis zijn en ik ben erg zenuwachtig kan ik je vertellen.
De tijd wil maar niet opschieten.

Ik zal het vanavond de uitslag vertellen.
Ik hoop dat het goed nieuws is.

Groetjes Willy

Terug
Bovenaan