@irene

heyhey

sorry, lees nu pas je reactie op die andere topic hahaha.

moet je me toch even uitleggen hoor:

je gaat op vakantie, maar je weet niet waaheen????
je ziet wel waar t schip strand of heeft iemand een suprise vakantie geregeld ofzow?? hahaha

nathalia was gelukkig zaterdag ochtend al weer helemaal beter. geen idee wat het was. waarschijnlijk een klein virusje ofzo.

verder is het hier nog steeds rustig. rommelt niet meer, helemaal niks.
dus tis nog langer afwachten waneer ze komt.

ben je nog geslaagd voor een badpak?
en andere kleding?

liefs, do

Hahahaha, nee toen wist ik het inderdaad nog niet.
Ik heb vanmorgen een vakantie geboekt (wij zij fan van last-minutes)
We gaan naar dezelfde camping als vorig jaar. Luxe ingerichte tent voor 2 weken. Niet duur (€170) en lekker in de buiten lucht.
De camping heeft een binnenzwembad, wat ideaal is voor slecht weer. Heb je toch iets te doen.

Fijn dat Nathalia weer helemaal beter was. Heeft ze al haar tanden/kiezen al? Daar kan het ook van zijn.
Balen dat het niet meer rommelt, maar ja het is ook nog geen vrijdag ;-)
Het word hoe dan ook een tweeling en tja die staan bekend om dat ze niet kunnen kiezen. Zal ik er wel uit komen, of toch maar niet. Wel, niet wel, niet hahahaha.

Ik ben zeker geslaagd voor kleding, badpak nog niet. Toen kon ik echt niet meer lopen en zijn we naar huis gegaan. Ik heb een lange broek, rok, leggings, shirts met mouwtjes, shinglets (schrijf je dat zo?) en voor Myrthe nog een shirt en sandaaltjes.
Bij H&M was de grootste broek nét een maat te klein (ik wilde graag een korte broek) maar op de site was die maat er wel, dus net nog besteld.
Shirts bij H&M zijn veeeeeel langer dan van Mss Etam, dus die heb ik daar wel gekocht, kan mijn buik er nog ff in groeien.
Ik heb trouwens toch al een gigantische buik :-(
Toen ik zwanger was van Myrthe was ik toendertijd zwaarder, maar had ik nog niet zo'n buik. Ik lijk wel 5 maanden ipv 3 maanden zwanger.
En behalve mn collega's, wilde ik het op mijn werk nog ff verborgen houden. Al die kids en ouders, nee nog ff wachten. Dus wijde shirts aan denk ik haha.

Hopelijk hoef je niet lang over tijd te lopen....
Hoe gaat het met nathalia?

Myrthe heeft vandaag voor het eerst ook een middagdutje in haar nieuwe bed gedaan! Tot nu toe was het spelen en gek doen, maar vandaag heeft ze 2u geslapen!

Fijne avond. Liefs

Terug
Bovenaan