@Irene

hoi!

Had ik nou goed gelezen dat je vandaag naar Derek Ogilvie gaat?
Spannuhnd!!!
Heb je nog verwachtingen over wie er voor je zal zijn of laat je het gewoon over je heen komen?
Voor wat voor uitzending is dit of is het niet voor de televisie?

Heb je laatst de uitzending gezien waarin hij een net (6weken) zwangere vrouw vertelde dat ze een zoon kreeg?

Laat even weten hoe je het hebt gehad, ik vond het vorig jaar een bijzondere ervaring.

Liefs Monica

Hoi hoi,

Ja wel errug leuk he? Myrthe gaat straks naar oma, logeren en wij gaan op naar Amsterdam.
We gaan eerst in de buurt wat eten en daarna lekker naar Derek.
We zitten op rij 7, maar plattegrond van theater is vrij onduidelijk, dus geen idee of we dichtbij zitten.
Het zal wel een stuk groter zijn, dan je laatst bij tv opnames zag, dus ik mag niet teveel verwachten. Al hoop ik natuurlijk wel, dan iemand voor mij doorkomt hihi.
Het lijkt me sowieso wel bijzonder om een keer mee te maken, ben erg benieuwd.

Rob is iets rationeler dan ik, die is vooral benieuwd hoe ze alles aanpakken vantevoren hihi.

Hoe gaat het met jullie? Hier voor de rest goed, doe erg rustig aan, wat mn bekken ten goede komt. Dat gaat echt goed nu. Op mn werk helpen ze wel als het kan, ligt ook beetje aan de collega moet ik zeggen.
Ik heb al een flinke toeter, dus niemand kan er meer omheen dat ik zwanger ben.
Ik laat je morgen of dinsdag weten hoe het gegaan is bij Derek.
Morgen nog drukke dag, want we hebben ook nog begravenis, en ik moet voor eerst naar verloskundige, alhoewel ik bang ben dat we dat niet gaan redden.
Maar ik laat zeker nog wat weten.

Liefs en kus aan Isabelle

Onze Derek ervaring.....

We gingen in Amsterdam wat eten. Rob wilde t goedkoop houden, dus pizzeria gezocht. Dat was jammer, want echt lekker was t niet.
Maar goed dat mocht de pret niet drukken, wij op naar Derek.
Het was echt leuk en zeker ook wel geloofwaardig.
Wij zijn er niet uitgekozen, maar dan nog was het indrukwekkend.
Ik zou zo nog eens een keer gaan.

Gister de begravenis gehad. Heel mooi en emotioneel. En dan 2 uur later bij verloskundige het hartje van muppet gehoord. Heel dubbel hoor. Dood en nieuw leven, zo dicht bij elkaar.
Maar alles was goed met muppet, mijn HB was wel erg laag, dus nu staalpillen gekregen.
Over 2 dagen de 20 weken echo, best spannend.
En morgen of donderdag kan ik mijn autootje ophalen. Eindelijk ook mobiel, heerlijk!!

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Irene

Terug
Bovenaan