@irene79

grappig genoeg lijkt het erop dat ik na jou ook bij de jan-mama's een bondgenoot heb gevonden. Ook gisteren gestript en ook geen effect... wat kan het toch raar lopen!

Hoe ishet met jou? Lekker aan het genieten? Bij ons schijnt de zon. Wat zou ik graag met ons kindje in de wagen naar buiten gaan... maar dat is voor jou vast ook nog te vroeg;)

Toch niets begonnen? Wat balen! Je kent veel te goed voor je kindje blijkbaar. Fijn dat je nu een bondgenoot hebt bij de jan-mama's.
Wanneer moet je nu weer naar de verloskundige? Zijn er al plannen je in te gaan leiden?

Bij ons gaat het redelijk. Niek is na flink afgevallen te zijn nu heel langzaam iets aan het aankomen. De borstvoeding begint aardig op gang te komen. Hij heeft alleen al bijna 3 dagen niet gepoept en heeft daar ontzettend veel last van. Hij is veel wakker en aan het huilen/kreunen en slaapt niet op zijn rug. Soms gelukkig wel op zijn zij, maar vooral bij ons in de armen (ik zit nu ook met 1 hand te typen!). Veel knuffelen dus! We geven hem nu wat olie in wat afgekolvde melk, hopelijk gaat dat snel helpen.

Maar naar buiten gaan zit er voor ons voorlopig ook nog niet in dus!

Ben benieuwd of er morgen al weer meer nieuws is van jou!

Groetjes

Toch niets begonnen? Wat balen! Je kent veel te goed voor je kindje blijkbaar. Fijn dat je nu een bondgenoot hebt bij de jan-mama's.
Wanneer moet je nu weer naar de verloskundige? Zijn er al plannen je in te gaan leiden?

Bij ons gaat het redelijk. Niek is na flink afgevallen te zijn nu heel langzaam iets aan het aankomen. De borstvoeding begint aardig op gang te komen. Hij heeft alleen al bijna 3 dagen niet gepoept en heeft daar ontzettend veel last van. Hij is veel wakker en aan het huilen/kreunen en slaapt niet op zijn rug. Soms gelukkig wel op zijn zij, maar vooral bij ons in de armen (ik zit nu ook met 1 hand te typen!). Veel knuffelen dus! We geven hem nu wat olie in wat afgekolvde melk, hopelijk gaat dat snel helpen.

Maar naar buiten gaan zit er voor ons voorlopig ook nog niet in dus!

Ben benieuwd of er morgen al weer meer nieuws is van jou!

Groetjes

Wat heerlijk om jouw verhaal te horen. Gewoon dat prille babybegin. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met de ontlasting van Niek. Het toevoegen van olie herken ik wel van vorige keren. Je kunt ook lekker fietsen met zijn beentjes. De beweging stimuleert de darmen.

Bij mij nog niets begonnen. Gisterenmiddag weer gestript. Vannacht heerlijk geslapen, alleen om 2 uur even naar de wc. Eindelijk dus weer wat energie gekregen. Nu maar hopen dat er vandaag nog wat gaat gebeuren. Anders morgen weer naar de VK en hoogstwaarschijnlijk dezelfde middag nog naar het ziekenhuis.

Inleiden is wel eerder ter sprake gekomen, maar ik wil erg graag thuis bevallen. Maar als er vandaag en vannacht niets gebeurt, zal ik me erbij neer moeten leggen. Dat ik nog geen babytje in mijn armen heb, ligt in dat opzicht ook wel aan mijzelf. Toch kies ik graasg voor de meest natuurlijke manier van bevallen.

Groetjes

Vandaag weer naar de verloskundige of is er toch iets begonnen door het strippen?

Ik kan me goed voorstellen dat je graag thuis wilt bevallen. Ben je bij de 2 oudste ook thuis bevallen? Ik had het ook graag gedaan, maar op advies van de kinderarts van onze oudste toch maar in het ziekenhuis bevallen, wel met een eigen verloskundige. Maar bij beide bevallingen is het ziekenhuis me heel erg meegevallen en beide keren mochten we gelukkig ook snel naar huis.

Bij ons gaat het nog wat wisselend. Coen heeft woensdagavond wel gepoept en was daarna veel tevredener en ontspannen. Maar ondertussen heeft hij weer veel krampjes en laat constant windjes.
Hij is ook nog niet aangekomen na de eerste dagen zo afgevallen te zijn.
Vandaag de laatste dag kraamzorg en Niek is al weer een week oud. Gelukkig heeft mijn vriend nu 2 weken vakantie!

Ik duim nog steeds voor je dat je nu snel (thuis!) je nieuwe wereldwondertje in je armen hebt!

Graag zou ik je een "persoonlijk" verhaaltje vertellen, maar dat lukt nu nog even niet. Maar onze derde zoon Brent is geboren! Ik zal een nieuw onderwerp aanmaken.

Terug
Bovenaan