iris alweer (bijna) 3 en levi gedoopt

zow de tijd vliegt echt snel. vandaag de verjaardag gevierd van iris (oficeel is ze dinsdag pas jarig)
ze heeft een fiets gehad van ons en een fisher-price fototoestel was bij kruitvat 35 euro. kon hem niet
laten liggen haha. duplo en kleren.
en uiteraard een aantal kadootjes van het bezoek.

levi is vandaag gedoopt en ook hij cadootjes.
het is echt een heerlijke baby. maar groeit als kool.

wij mogen dinsdag naar het cb ben eens beniewd hoe het gaat.
was de ogen test aan het oefenen en zag de sleutel voor een kerk aan haha.

groeten petra

Wat gaat het hard he.
Leuk het dopen. Hebben wij ook gedaan met onze kinderen. Toch weer speciaal.
Wij hebben nog geen oproep voor het CB..maar die plaatjes, kan me voorstellen dat ze daar niks van snappen...ouderwets hoor.

groetjes Pascal

hoi,
alvast gefeliciteerd met Iris.
Ik zag dat fototoestel ook liggen, en kon hem ook bijna niet laten liggen, maar hoorde mijn man al zeggen, wat heb je nou weer voor de kinderen gekocht. eventjes goed nagedacht en heb hem toen toch laten liggen.

had hetzelfde, zag de sleutel ook aan voor een kerk, met een wolkje in de lucht, mijn dochter corrigeerde me en zei, nee mama dat is een sleutel.

fijne dag dinsdag!!.
groetjes sylvana

ja die kerk uhm sleutel. nu oefen ik nog voor morgen en iris zegt kerk of sleutel haha.
wilde het fototoestel weg leggen voor de sinterklaas maar marco zei geef nu maar.
ze vind hem echt geweldig heeft tijdens de doop steeds foto's gemaakt. alleen moet ze leren richten en wachten op de flits.

bedankt voor de berichtjes

Oh Nynke heeft dat fototoestel ook gekregen voor haar verjaardag. Ze vindt 'm helemaal geweldig. Ze heeft ook een tas gekregen en daIar zit ie altijd in...ze loopt constant achter me aan " mama lachen "....

Gefeliciteerd met Iris en de doop van Levi.

Groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan